Per Johansen Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Ser ut til å være et interessant program: Programomtale Siter
TOS Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Ser ut til å vere eit artig program ja Må få med meg dette Siter
Andreas Berge Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Hmm, må sees.. Dumt det ikke varer så lenge.. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 De som ser fram til Sterling-innholdet, kan nok bli en smule skuffet muligens, siden dette programmet varer kun 25 minutter. Så det blir ikke mye tid til "innblikket" på en Sterling-flyvning med B737-800 t/r Danmark-Europa... Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Søren,hvorfor måtte det være samme dag so Easyjets flyprogram, Airline Siter
Sindre Hansen Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Den kommer sikkert på NRKs web-tv- Så du kan nok se på Airline og Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Søren,hvorfor måtte det være samme dag so Easyjets flyprogram, Airline Hvilken kanal går dette på? Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Er det det programmet fra Gatwick? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Er det det programmet fra Gatwick? nei,er om Bakkepersonellet til Easyjet,Skjekk inn Ansatte osv..fra forskjellige flyplasser som Easyet flyr fra..det er om En vanlig arbeidsdag hos dem.. Siter
Thomas Ericsson Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Haha, må bare le... Da piloten sa "V1, rotate..", så ble det oversatt til "We are rotate".. Siter
Thomas Gundersen Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 "på flysjargong betyr det at de er i luften" Du var nok ikke den eneste som humra da nei! Siter
Jim Vold Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Haha, må bare le... Da piloten sa "V1, rotate..", så ble det oversatt til "We are rotate".. At jeg får bare tullete teksting!!! Det er ikke det eneste tilfelle!! Selv er jeg døv og må få med hvert eneste hva folk i filmene/nyheter sier og ikke få feiloversatt tekster! Takk for at du rettet på "teksten", Thomas! Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Og ikke betyr den såkalte "we are rotate" kommandoen at de er i luften heller.. Heller at de "vil" dit Siter
Øyvind Hansen Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Den svenske kapteinen burde tatt et kurs i å fatte seg med korthet. Han snakket jo det vide og det brede om hva den gule luftslangen gjorde. Journalisten var langt mer effektiv: "Aircondition altså!" Siter
Leif Wicklund Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Jau, dette var en interessant dokumentar Vil skryte av kameramannen som viser at det faktisk er mulig å filme i cockpit uten å shake kamera Mener de sa at annenhver person har flyskrekk Det stemmer vel ikke? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Den svenske kapteinen burde tatt et kurs i å fatte seg med korthet. Han snakket jo det vide og det brede om hva den gule luftslangen gjorde. Journalisten var langt mer effektiv: "Aircondition altså!" På slutten er da den svenske kapteinen bablet om Hva den gule slangen var, gikk det så for at jeg fikk ikke med meg ett eneste ord av hav han sa Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.