Gå til innhold

Stort flyshow på sola!!!...........


Thomas Gundersen

Anbefalte innlegg

Dette her irriterer meg noe så grenseløst... Hvorfor skal det være slik at Avinor kun velger flyplasser som f.eks Flesland og Sola osv til flyshow og åpen dag. Det er da fult med andre flyplasser der omkring som også det hadde vært kjekt med litt flyshow...

 

Gleder meg til avnior går ut og sier at f.eks Ørsta/Volda kan få lov eller Vigra for den del.. Men nei da.. Etter den forbanna 9. November så må vi sjerpe sikkerheten... Ja men for %#¤¤#%#¤%¤#%¤ så må det da gå an å gjøre noe... Det er jo ikke akkurat Norges Bank heller da.... På Vigra har dem gått så langt at Bakke sjefen har blitt sikkerhets nazist... Like før han arresterer fuglene for å fly inn i forbudt sone....

 

Nei vet du hva..

""""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her irriterer meg noe så grenseløst... Hvorfor skal det være slik at Avinor kun velger flyplasser som f.eks Flesland og Sola osv til flyshow og åpen dag. Det er da fult med andre flyplasser der omkring som også det hadde vært kjekt med litt flyshow...

 

Gleder meg til avnior går ut og sier at f.eks Ørsta/Volda kan få lov eller Vigra for den del.. Men nei da.. Etter den forbanna 9. November så må vi sjerpe sikkerheten... Ja men for %#¤¤#%#¤%¤#%¤ så må det da gå an å gjøre noe... Det er jo ikke akkurat Norges Bank heller da.... På Vigra har dem gått så langt at Bakke sjefen har blitt sikkerhets nazist... Like før han arresterer fuglene for å fly inn i forbudt sone....

 

Nei vet du hva..

""""

 

Har vel litt med størrelsen på flyplassene, og ikke minst beliggenheten å gjøre kan jeg tenke meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke så mange år siden det var "åpen dag" på Rygge...

 

Det var i 1999 i sammenheng med at 336 skvadron ble lagt ned.

 

Nå er det veldig begrenset aktivitet på Rygge. Det som engang var en aktiv flystasjon er nå nesten helt stille. F-5'erne e flytta til Sola og mer eller mindre faset ut. og 2'ern med F-16 er flytta til Bodø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke så mange år siden det var "åpen dag" på Rygge...

 

Det var i 1999 i sammenheng med at 336 skvadron ble lagt ned.

 

Nå er det veldig begrenset aktivitet på Rygge. Det som engang var en aktiv flystasjon er nå nesten helt stille. F-5'erne e flytta til Sola og mer eller mindre faset ut. og 2'ern med F-16 er flytta til Bodø

 

Ja, vet det, men det var et etter dette også, som var åpent for allmennheten, 6'er showet var jo egentlig bare for ansatte med familie.

Jeg husker ikke sånn i farta når det var, prøvde å sjekke i et gammelt fotoalbum jeg har, men der hadde jeg selvfølgelig ikke skrevet noen dato, men jeg mener dette var i enten 2000 eller 2001...Jens-Ole Kjølberg vet uten tvil når det var, men det er jo ikke hver dag han er innom her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her irriterer meg noe så grenseløst... Hvorfor skal det være slik at Avinor kun velger flyplasser som f.eks Flesland og Sola osv til flyshow og åpen dag. Det er da fult med andre flyplasser der omkring som også det hadde vært kjekt med litt flyshow...

 

Gleder meg til avnior går ut og sier at f.eks Ørsta/Volda kan få lov eller Vigra for den del.. Men nei da.. Etter den forbanna 9. November så må vi sjerpe sikkerheten... Ja men for %#¤¤#%#¤%¤#%¤ så må det da gå an å gjøre noe... Det er jo ikke akkurat Norges Bank heller da.... På Vigra har dem gått så langt at Bakke sjefen har blitt sikkerhets nazist... Like før han arresterer fuglene for å fly inn i forbudt sone....

 

Nei vet du hva..

""""

 

Det var jo åpen dag på alle Avinor sine flyplasser i for fjor. Kan ikke forvente at det blir arrangert store stevner på en AFIS flyplass. Er vel verken kapasitet eller kompetanse nok på en så liten plass til noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...