Thomas Gundersen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 ....i annledning Sola flyplass' 70-årsjubileum i pinsen 2007. Planleggingen startet i dag, så jeg vet ikke så mye ennå. Display team er visst nok ønsket. Så folkens; sett av datoen til flyshow på Sola! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Dette her irriterer meg noe så grenseløst... Hvorfor skal det være slik at Avinor kun velger flyplasser som f.eks Flesland og Sola osv til flyshow og åpen dag. Det er da fult med andre flyplasser der omkring som også det hadde vært kjekt med litt flyshow... Gleder meg til avnior går ut og sier at f.eks Ørsta/Volda kan få lov eller Vigra for den del.. Men nei da.. Etter den forbanna 9. November så må vi sjerpe sikkerheten... Ja men for %#¤¤#%#¤%¤#%¤ så må det da gå an å gjøre noe... Det er jo ikke akkurat Norges Bank heller da.... På Vigra har dem gått så langt at Bakke sjefen har blitt sikkerhets nazist... Like før han arresterer fuglene for å fly inn i forbudt sone.... Nei vet du hva.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Dette her irriterer meg noe så grenseløst... Hvorfor skal det være slik at Avinor kun velger flyplasser som f.eks Flesland og Sola osv til flyshow og åpen dag. Det er da fult med andre flyplasser der omkring som også det hadde vært kjekt med litt flyshow... Gleder meg til avnior går ut og sier at f.eks Ørsta/Volda kan få lov eller Vigra for den del.. Men nei da.. Etter den forbanna 9. November så må vi sjerpe sikkerheten... Ja men for %#¤¤#%#¤%¤#%¤ så må det da gå an å gjøre noe... Det er jo ikke akkurat Norges Bank heller da.... På Vigra har dem gått så langt at Bakke sjefen har blitt sikkerhets nazist... Like før han arresterer fuglene for å fly inn i forbudt sone.... Nei vet du hva.. Har vel litt med størrelsen på flyplassene, og ikke minst beliggenheten å gjøre kan jeg tenke meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 9. November 11. september? Skjønner hva du mener. Kunne tenkt meg flyshow på rygge, men å komme inn der kan man nok bare drømme om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 9. November 11. september? Skjønner hva du mener. Kunne tenkt meg flyshow på rygge, men å komme inn der kan man nok bare drømme om. Tja, har da vært flyshow på Rygge tidligere...riktignok endel år siden det var noen virkelig store der men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Rygge hadde vært noe ,men det skjer i hvert fall ikke før den blir sivil, og med det tempo de har nå , kan det ta tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er da ikke så mange år siden det var "åpen dag" på Rygge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er da ikke så mange år siden det var "åpen dag" på Rygge... Det var i 1999 i sammenheng med at 336 skvadron ble lagt ned. Nå er det veldig begrenset aktivitet på Rygge. Det som engang var en aktiv flystasjon er nå nesten helt stille. F-5'erne e flytta til Sola og mer eller mindre faset ut. og 2'ern med F-16 er flytta til Bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er da ikke så mange år siden det var "åpen dag" på Rygge... Det var i 1999 i sammenheng med at 336 skvadron ble lagt ned. Nå er det veldig begrenset aktivitet på Rygge. Det som engang var en aktiv flystasjon er nå nesten helt stille. F-5'erne e flytta til Sola og mer eller mindre faset ut. og 2'ern med F-16 er flytta til Bodø Ja, vet det, men det var et etter dette også, som var åpent for allmennheten, 6'er showet var jo egentlig bare for ansatte med familie. Jeg husker ikke sånn i farta når det var, prøvde å sjekke i et gammelt fotoalbum jeg har, men der hadde jeg selvfølgelig ikke skrevet noen dato, men jeg mener dette var i enten 2000 eller 2001...Jens-Ole Kjølberg vet uten tvil når det var, men det er jo ikke hver dag han er innom her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 11. september? Selvsagt var det denne datoen jeg mente ja.. Forbanna dritt spørr du meg.. Er så forbanna på dette at jeg har fortrengt hele denne forbanna dagen.. Strengt tatt i da..... he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 70 års jubileum? Allerede? Syne da 'nettopp' jeg var på 50 års jubileum. Pokker så tiden flyr... Noen webside som vil holde informasjon om dette oppdatert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg var visst nok også på 50-årsjubileumet, i følge min mor. Kan ikke påstå jeg huske så mye. Webside kommer nok, men sikkert ikke på en stunde ennå, Skal prøve å finne utav det. Tipper www.solaairshow.com elns Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Dette her irriterer meg noe så grenseløst... Hvorfor skal det være slik at Avinor kun velger flyplasser som f.eks Flesland og Sola osv til flyshow og åpen dag. Det er da fult med andre flyplasser der omkring som også det hadde vært kjekt med litt flyshow... Gleder meg til avnior går ut og sier at f.eks Ørsta/Volda kan få lov eller Vigra for den del.. Men nei da.. Etter den forbanna 9. November så må vi sjerpe sikkerheten... Ja men for %#¤¤#%#¤%¤#%¤ så må det da gå an å gjøre noe... Det er jo ikke akkurat Norges Bank heller da.... På Vigra har dem gått så langt at Bakke sjefen har blitt sikkerhets nazist... Like før han arresterer fuglene for å fly inn i forbudt sone.... Nei vet du hva.. Det var jo åpen dag på alle Avinor sine flyplasser i for fjor. Kan ikke forvente at det blir arrangert store stevner på en AFIS flyplass. Er vel verken kapasitet eller kompetanse nok på en så liten plass til noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.