Gå til innhold

Torp 2005


Andrè Amundsen

Anbefalte innlegg

Anbefaler flybuss Oslo - Torp. Hvis dere tar tog, er det meget kronglete å finne frem fra togstasjon Tønsberg/Stokke/Sandefjord hvis man reiser fra Oslo. Og billigere er det også med flybuss tror jeg...

 

Flybuss anbefales ikke, siden du da havner på feil side av flyplassen, og det er bare ca. 10 km. rundt gjerdet...

 

Beste alternativet er tog, til Stokke, og gå derfra, eller ta taxi... Er vel et par km. fra stasjonen til porten...

 

Forøvrig så har en del av flyene ankommet idag.. Når jeg dro kl. 18:00, så var to F-16B, en Bleriot, og en Chipmunk trygt plassert innendørs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værmeldinga ser jo rett og slett forferdelig ut, spesielt for oss som planlegger å komme vestfra.

 

Så absolutt. Satt nettopp og så på værmeldingen, var visst litt opphold på morgenen, men ellers regnbyger resten av dagen

 

Mens en annen kanal sa det motsatt, regn på formiddagen, og opphold på ettermiddagen ""

 

Nei, blir nok ingen Torp tur på meg! Vi får nye Tom Arne sine knallbilder istedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...