Gå til innhold

CH-produkter i shoppen


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

De som har vært innom shoppen har sett at jeg har begynt å ta inn noen produkter fra CH-Products. Dette er Yoke, Pedaler og Throttle Quadrant.

Nå skjedde jo det fantastiske at både yokene og pedalene ble solgt før de i det hele tatt kom hit.

Jeg skal derfor bestille inn mer i morgen, og for å unngå å bestille inn for få igjen kunne det jo være greit å vite om det er flere som skal kjøpe disse tingene nå.

 

Så om du skal kjøpe Yoke og/eller pedaler nå og være sikker på å få de levert i løpet av neste uke må du legge inn bestilling i shoppen i dag.

(Denne fristen er nå gått ut, og de som har bestillt vil få produktene levert rundt neste helg. Noen ekstra har jeg kjøpt inn, så dette partiet er ikke utsolgt ennå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakshop har jo i lengre tid kjørt latterlig overpris på CH-produktene og det meste annet de selger av flysimprodukter, og har også tydeligvis innkassert hele dollarkursfallet selv ettersom prisene deres er konstant høye. Prisene her på fs.no virker mye riktigere og vil forhåpentligvis stimulere til stort salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får inn et nytt parti til den samme prisen, så er jeg veldig interessert. Har lenge gått å lurt på å kjøpe meg yoke og pedaler, men jeg har syntes det var litt dyrt. jeg skal ha. ""

 

Jeg skal derfor bestille inn mer i morgen, og for å unngå å bestille inn for få igjen kunne det jo være greit å vite om det er flere som skal kjøpe disse tingene nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikler veldig etter den CH-throttle "". Noen erfaringer?

 

Jeg bestillte fra www.simw.com rett før jul. betalte da 1500 inkl mva og frakt,.. så Dag har virkelig fikset kjempepriser hær!.

 

Jeg er meeeget forbøyd med throttelen!, har hele settet med Yoke og pedaler med. Har akkurat nå begynt og sette meg inn i scripting språket i CH manager. Dette åpner for maaange muligheter!, f.eks, det er ingen umulighet og koble på 2 sett med yoke og pedaler, for så og bruke en knapp på feks throttlen og bytte aktivt sett., (PF, PNF),, ""

 

Så med 3 LCD skjermer, en prosjektor, og dobbelt sett med pedaler/yoke er kaptein wilhelmsen og hans besetning klar til og fly beta fanda ""

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det endelig "full throttle" på meg også ""

 

Har lenge undret hvorfor disse produktene ikke har vært tilgjengelige i shoppen. Men nå er de endelig her. CH ser ut som, føles som, og lukter plast "" men annbefales på det høyeste allikevel. OG med så overkommelige priser ser jeg ingen grunn til å vente.

 

Hvordan funker det med garanti forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garanti funker på vanlig måte. Skulle det bli problemer er det bare å ta kontakt med meg, så fikser jeg det ved å reparere/bytte produktet (CH er en av de få som leverer reservedeler på en enkel måte fra weshop på sidene deres). Nå skal jo det sies at jeg har brukt et sett pedaler/yoke i en årrekke, og det har aldri vært noen problemer med de.

 

Disse varene er såpass dyre at jeg har forsikret sendingene hos posten. Sjekk derfor om det er noen skader på sendingen når dere henter de hos posten.

 

Hvis du får inn et nytt parti til den samme prisen

Du betaler den prisen som står i webshoppen når du legger inn bestilling - enkelt og greit. Bestiller du nå og prisene inn til meg eller dollarkursen stiger blir det mitt problem ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får inn et nytt parti til den samme prisen, så er jeg veldig interessert. Har lenge gått å lurt på å kjøpe meg yoke og pedaler, men jeg har syntes det var litt dyrt. jeg skal ha. ""

 

Jeg skal derfor bestille inn mer i morgen, og for å unngå å bestille inn for få igjen kunne det jo være greit å vite om det er flere som skal kjøpe disse tingene nå.

 

Vondt noe sted Børge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått problemer med pedalene. Hvis toebrakes er benyttet får jeg fullt utslag, så jeg skrudde bare av. Ellers har en bryter på stikka sagt takk for seg. Hadde sikkert holdt bare med en enkel rens.

 

OT: Jepp "" Så det var en annen som hadde brukt den forrige avataren på ett annet forum, så da hentet jeg meg bare en ny. Flere av samme sorten finner du her. "" Mye morsomt man kan ha det med Photoshop tydeligvis ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whohooo!! Dette var saker gitt. Throttles gjorde virkelig susen i simmen, og annbefales i høyeste grad for dem som spesiellt flyr mye twins. Neste gang skal jeg derimot sjekke om jeg har plass *før* jeg bestiller "" Taxing med DC3 var bare helt herlig, og for første gang er det *jeg* som styrer Comet'en og ikke omvendt. ""

 

Nå mangler bare TrackIR med vector expansion.

 

...Dag? ""

 

Ett lite tips til shoppen. Det kunne vært artig å se hvor mye ett produkt hadde solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spakene er noe større/lengre med større nøyaktight, men ikke så store som mange i virkeligheten er. Har også en "dent" i nedre del for å simulere "gate position" på virkelige spaker. Du får med 4 stk svarte knopper, 2 røde, og 2 blå, så kan du konfigurere dem som du vil.

 

Knappene er vel de samme som på yoken tipepr jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...