Martin Alsmark Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Er det bare meg eller får dere andre heller ikke lastet ned noen ting fra Flightsim.no i dag? Siter
Bjørn Erik Stensby Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Lastet ned en fil akkurat nå jeg. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Jeg får alltid en feilmelding ved første forsøk, men det går bra etter andre forsøk. Dette er når jeg bruker Opera. Siter
Martin Alsmark Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Jeg har prøvd men Internet Explorer og Mozilla Firefox. ingen av dem fungerer det å laste ned på... EDIT: jeg var nettop inne på FS.com og der fungerer det fint. Siter
Martin Schjetne Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 har du noen form for downloader program?? som f.eks Dowload Express? Jeg hadde dette en periode, men da gikk det ikke å laste ned fra FS.no, så jeg dråppa det... Siter
Karl R Pettersen Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Gammelt problem som de fleste vel sliter med. Bruker selv opera og får *alltid* feilmelding første gang jeg klikker på noe for å download eller se dokumentasjon. Andre gang funker der også derimot alltd... Rare greier. Med Opera bruker jeg Getright (?) og det funker knirkefritt når den først får sette i gang - gjerne etter en feilmelding første gang. Uten Getright har alle mine downloads, også på kjapt nett, gått til pokker i voll... Men så lenge man vet. Siter
Martin Alsmark Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 har du noen form for downloader program?? som f.eks Dowload Express? Jeg hadde dette en periode, men da gikk det ikke å laste ned fra FS.no, så jeg dråppa det... Jeg bruker et nedlastningsprogram som følger med den Browseren jeg bruker. Siter
Olve Askim Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Sant. I Opera funker vanligcisa ikke den automatiske downloadingen. Du må vente på feilmeldingen og deretter trykke linken på siden. Siter
Timmy Brandt Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Martin, har det løst seg ? Siden de andre ikke har problemer, og at du har samme problem med 2 forskjellige browsers, så ser det ikke ut til at det er noe galt med servern. Kan du gi oss noe mer informasjon ? Jeg regner med at det har virket før ? Hva har du installert på maskina di etter det ? Windows Update ? System restore ? NIS (Norton Internet Sequrity) eller NAV (Norton Antivirus) problem ? Siter
Martin Alsmark Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Jeg tok bare en kjapp liten restart av PC'en og da gitt nedlastningen for fult... men takk for hjelpen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.