Gå til innhold

Spørsmål om posting


Marius Sparby

Anbefalte innlegg

Har de siste dagene/ukene sett fler og fler personer som blir regelrett flamet når de poster bilder av ting som IKKE er relatert til fly (såkalt Off Topic-posting). Og derfor tenkte jeg at jeg skulle stille et par spørsmål som det hadde vært fint å få svar på:

 

1: Er det slik at det KUN skal være Fly her på flightsim.no? Jeg er fullstendig klar over hva navnet til forum'et innebærer, men Hal-lo. Det må da pokkermeg være mulig å poste litt andre ting i tillegg uten å måtte ha på seg asbest-drakt.

 

2: Det virker også som om det KUN er ting ifra Microsoft's Flightsim-serie som er "tillatt" her inne. Selv poster jeg utelukkende ting som kommer ifra enten Lock On eller IL2 siden det er de jeg spiller (har lagt FS2002/2004 på hylla for godt). Er det slik vi vill ha det?

 

3: Det virker også som at hvis det IKKE er 737/PAX-maskiner, så blir ting sett ned på. Med en gang det dukker opp noe med våpen på, eller som ikke er noe som kan fly passasjerer rundt, så er det fyfy og frem med pekefingeren med en gang. Om noen svarer i det hele tatt, vel og merke. Er det slik det skal være her inne?

 

 

jeg har rett og slett fått nok av at folk på død og liv skal etter min mening TVINGE andre til å kun poste det de selv vil se. Noen vil sikkert si at det er barnslig av meg å si at jeg mest antakelig kommer til å si takk og farvel med FS.no p.g.a. dette, men det får heller være.

 

Jeg er, som sagt, drittlei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i dette Marius, hvorfor kan ikke folk få fly det som de vil? om de vil flyve F16 så la de gjøre det, ikke alle drømmer om å bli "airline captain". Jeg vet at jeg er en av de eneste som flyver og elsker helikoptre, jeg flyver litt av alt jeg, men helikoptre er min store lidenskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig. Burde absolutt være litt større slingringsmon en kun pax a-til-b . Vi er heldigvis en stor del her inne som er tilhenger av annen luftfart, og i tillegg tåler å se flotte bilder fra 3dmax. Men mange av oss bare sniker seg rundt å nikker fornøyd til pene bilder, så forlater de området stille. (Det er faktisk hyggelig å få litt positiv tilbakemelding)

 

Og disse små luringene som går rundt å stjerner ned et innlegg så snart det inneholder et jagerfly og en gammel warrior .... rett å slett barnslig. De bryr seg jo katta om bildet er pent, eller faktisk er noe vi ikke har sett før...

 

Burde jeg gå rundt å stjerne ned alle 737'er ? fordi jeg helst skulle sett noe annet??

 

Vurderer å kutte ut mine bilder her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig så det går an å verta. Har sjølv glimra med mitt fravær av å poste bilete her i det siste pga lite kommentarar. Både på godt og vondt. Konstruktiv kritikk er noko av det kjekkaste eg veit. Då får eg forbedra meg til neste gang. Men 98% av kommentarane er "Flotte bilete". Og då gidd ein liksom ikkje bruke lange stunder på resizing og innlegging av bilete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg med ja.. helt klart

 

Referanse til problem av nyere sort

problem

 

Forslag til løsning av problem

løsning

 

Referanse til de som ikke gidder å lese så masse.

 

Sitat meg selv.

Slenger meg på her jeg også og sier takk takk til alle sammen.

Som nevnt tidligere.. Stor takk til alle ildsjeler som driver dette miljøet frem, frem og fremover... Men vi må jo ikke glemme de som sliter med enkle ting her inne.. Mange kommer med tåpelige og idiotiske svar og kommentarer. Jeg skal ikke nekte for at jeg ikke har slengt inn en unødvendig kommentar eller to, men det viktigste er at vi tar vare på alle nye som gamle og prøver etter beste evne å holde sarkastiske, tåplige og ironiske kommentarer borte fra flightsim forumet.. Enig folkens ?????

 

Ellers vil jeg også takke alle paintere som gjør en ekstremt flott innsats...

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi gjøre da? Det er jo vanskelig for meg å følge med alt som blir postet, og om jeg skal sitte og vurdere om en bemerkning kvalifiserer til en smekk på fingrene får jeg ikke gjort stort annet.

 

Er det slik at det KUN skal være Fly her på flightsim.no?
Ja, i utgangspunktet synes jeg da det. Man kommer jo innom den avdelingen av forumet for å se bilder fra simulatorer og fly. Jeg lar det jo passere med andre bilder også, men om det blir for mye av det bør vi nok sette foten ned.

 

Det virker også som om det KUN er ting ifra Microsoft's Flightsim-serie som er "tillatt" her inne.
Absolutt ikke. Alt som er relatert til flysimulatorer og fly kan postes uten at noen burde være negativ til det.

 

Det virker også som at hvis det IKKE er 737/PAX-maskiner, så blir ting sett ned på.
Det burde ikke være slik. men igjen er det vanskelig å holde alle i ørene ""
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg er litt oppgitt over, er den selvfølge mange postere her har til å få gode tilbakemeldinger.. Har det slått dere at bildene kanskje ikke er så spesielt bra? Folk må få legge ut det de vil for min del, men ikke regn med noe skryt så lenge det er et helt "vanlig bilde". Jeg liker bilder som skiller seg ut, og som man bare MÅ ta en nærmere titt på. Disse fortjener skryt.. Min mening..

 

Har du postet et innlegg, enten med bilde eller bare tekst, så må du kunne tåle tilbakemeldinger og meninger. Så lenge det ikke er et angrep mot deg som person..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de siste dagene/ukene sett fler og fler personer som blir regelrett flamet når de poster bilder av ting som IKKE er relatert til fly (såkalt Off Topic-posting). Og derfor tenkte jeg at jeg skulle stille et par spørsmål som det hadde vært fint å få svar på:

 

Jeg sjekker screenshot forumet hver eneste dag (og sikkert 10 ganger hver dag også) og har ikke sett noen som blitt "flamet". Har du noen specifike innlegg du kan referere til ?

 

1: Er det slik at det KUN skal være Fly her på flightsim.no? Jeg er fullstendig klar over hva navnet til forum'et innebærer, men Hal-lo. Det må da pokkermeg være mulig å poste litt andre ting i tillegg uten å måtte ha på seg asbest-drakt.

 

Når folk poster off-topic ting i Screenshot som er til for Screenshots fra simulatorer eller bilder relatert til fly og flyvning kan postes her, så skjønner jeg godt at noen reagerer.

Hvorfor ikke legge det i Snackbaren ? Snackbaren er plassen for alt utenomsnakk som ikke har noe med fly/simulatorer å gjøre. Emner som sklir ut i andre kategorier blir flyttet hit.

 

2: Det virker også som om det KUN er ting ifra Microsoft's Flightsim-serie som er "tillatt" her inne. Selv poster jeg utelukkende ting som kommer ifra enten Lock On eller IL2 siden det er de jeg spiller (har lagt FS2002/2004 på hylla for godt). Er det slik vi vill ha det?

 

Jeg har testet IL2 en gang, og det var drit kjedelig så det er grunnen til at jeg ikke klikker på eller kommenterer IL2 poster på Screenshots forumet.

 

Siden jeg kun flyr FS2004 så er det mest naturlig å se på screenshots fra FS for å få tips & trix hvordan grafikk etc kan bli bedre.

 

Jeg tipper det er fler som tenker i samme bane som meg her ?

 

3: Det virker også som at hvis det IKKE er 737/PAX-maskiner, så blir ting sett ned på. Med en gang det dukker opp noe med våpen på, eller som ikke er noe som kan fly passasjerer rundt, så er det fyfy og frem med pekefingeren med en gang. Om noen svarer i det hele tatt, vel og merke. Er det slik det skal være her inne?

 

Se mitt svar over.

Selvfølgelig skal du ikke få negative feedback KUN fordi du poster "pang-pang" bilder.

 

jeg har rett og slett fått nok av at folk på død og liv skal etter min mening TVINGE andre til å kun poste det de selv vil se.

 

Med fare for å bli drept.

Man må nok servere det markedet vil se, og det gjelder vel i all "business" ?!

 

Noen vil sikkert si at det er barnslig av meg å si at jeg mest antakelig kommer til å si takk og farvel med FS.no p.g.a. dette, men det får heller være.

 

Jeg er, som sagt, drittlei.

 

Synes ikke det er barnslig at du tar opp dette, synes det er viktig at det blir tatt opp til diskusjon.

Men hvis du sier takk og hei fordi du ikke får kommentarer på IL2 screenshots som du legger inn så ja, DA er du barnslig.

 

Det finnes jo SÅÅ mye annet man kan gjøre på fs.no enn å poste bilder ? Men det klart, er man ikke intressert i å diskutere fly generellt eller off-topic saker i snackbaren, og kun intressert i skyte spill så bør man kanske se i et annet forum.

 

Er forøvrig 100% enig i det Frode Sveinungsen sier over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker screenshot forumet hver eneste dag (og sikkert 10 ganger hver dag også) og har ikke sett noen som blitt "flamet". Har du noen specifike innlegg du kan referere til ?

 

Ta en titt i de postene som ikke nødvendigvis har med fly å gjøre.

 

Når folk poster off-topic ting i Screenshot som er til for Screenshots fra simulatorer eller bilder relatert til fly og flyvning kan postes her, så skjønner jeg godt at noen reagerer.

Hvorfor ikke legge det i Snackbaren ? Snackbaren er plassen for alt utenomsnakk som ikke har noe med fly/simulatorer å gjøre. Emner som sklir ut i andre kategorier blir flyttet hit.

 

Da bør det også spesifiseres at det faktisk er tillatt å poste screenshots i den delen av forum'et, noe det ikke er i dag.

 

Jeg har testet IL2 en gang, og det var drit kjedelig så det er grunnen til at jeg ikke klikker på eller kommenterer IL2 poster på Screenshots forumet. Siden jeg kun flyr FS2004 så er det mest naturlig å se på screenshots fra FS for å få tips & trix hvordan grafikk etc kan bli bedre.

Jeg tipper det er fler som tenker i samme bane som meg her?

 

Greit nok.

 

Med fare for å bli drept.

Man må nok servere det markedet vil se, og det gjelder vel i all "business" ?!

 

Med andre ord: post det folk vil se, og gi pokker i alt annet?

 

Men hvis du sier takk og hei fordi du ikke får kommentarer på IL2 screenshots som du legger inn så ja, DA er du barnslig.

 

Hvis jeg forlater flightsim.no, så blir det p.g.a. at alt som ikke er Microsofts Flightsim-serie ikke er interessant for forumets befolkning. Om folk kommenterer bildene jeg eller andre combatflightsim-entusiaster eller ikke får være dems egen sak. Jeg formulerte meg slik jeg gjorde for å sette ting på spissen.

 

Det finnes jo SÅÅ mye annet man kan gjøre på fs.no enn å poste bilder ? Men det klart, er man ikke intressert i å diskutere fly generellt eller off-topic saker i snackbaren, og kun intressert i skyte spill så bør man kanske se i et annet forum.

 

Igjen får jeg inntrykk av at mange her inne anser alt som ikke er MSFS som noe som ikke hører hjemme her inne. Godt å se at jeg faktisk har tatt rett i enkelte av mine antakelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord: post det folk vil se, og gi pokker i alt annet?

Nei.. ta f.eks en radio stasjon.. hvis du kun spiller musikk som DU liker, og lytterne ikke faller for dette, risikerer du å miste lyttere. Hvorfor gidde å snakke til en død mikrofon? Poster man bilder som folk ikke faller for, risikerer man å ikke få gode kommentarer hvertfall. Er ikke det helt fair da? Uansett, dersom bildet er "sinnsykt bra" tror jeg nok posteren får gode kommentarer uansett hva slags flytype det er.. Se f.eks denne starfighteren som diskuteres nå.. Den er jo bare helt NYDELIG!!!! Og bildene er bra tatt i tillegg.. Sånt vekker oppsikt, og dermed kommer kommentarene.

Ref dine bilder av LockOn som du etterlyste kommentarer til da, fpr å ta et eksempel, så synes ikke jeg de var så bra at jeg ville skryte av de, nettopp fordi jeg har sett andre bilder derfra som er flere nivå høyere. Men det er jo hyggelig at du deler det med oss likevel da.. den saken er jo grei. Jeg er forøvrig en som har mest sans for militære fly. Passasjerfly er kjedelig spør du meg. Det blir som å sammeligne en Ferrari med en Ekspressbuss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. ta f.eks en radio stasjon.. hvis du kun spiller musikk som DU liker, og lytterne ikke faller for dette, risikerer du å miste lyttere. Hvorfor gidde å snakke til en død mikrofon? Poster man bilder som folk ikke faller for, risikerer man å ikke få gode kommentarer hvertfall.

 

Problemet er jo formen på kritikken man leverer...

Enkelte individer som tydligvis har stått opp med feil bein den dagen leverer destruktive kritikker fremfor konstruktive svar. Så om man liker bildet eller ikke blir totalt uvesentlig når man ikke klarer å formulere seg på en sivilisert og dannet måte.

 

Dette skaper irritasjon og fremmedfrykt for å poste nye bilder...

 

Men jeg skal være litt enig med deg at man skal kunne få si om man likte bildet eller ikke. Dette kan gjøres med at man forteller dette på en positiv måte fremfor at syte med en totalt sarkastisk eller mongolid holdning som mange her har..

 

En annen ting til slutt her er jo at jeg personlig liker at folk poster bilder, jo fler jo bedre..

Både av design, fly, landskap private cockpiter, skrivebords oppsett , osv... Gjerne også bildet av en katt eller en blomst også, selv om flightsim forumet er vel betraktlig kun for flightsim da, så kan man jo bli litt lei i blant, og da er det kjekt å plutselig se et flott stemnings bildet fra en eller annen hobby fotograf

 

Stå på folkens og hold tungen i sjakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk bruker topicen til å beskrive innholdet i postingen, skjønner jeg ikke problemet.

 

Om noen tror de har kunstneriske eller fotografiske ferdigheter og vil sjekke på forumet her, greit nok. For enkelte er det kanskje lettere å poste her enn å melde seg inn i, akk, enda ett forum, bare for å få noen tilbakemeldinger fra de virkelige proffene (proffene vet ofte hva som er konstruktiv kritikk da - som regel).

 

Men alt kan jo overdrives. Det er da moderatorene og andre brukere bør utøve sin "makt" - moderatorer kan gi beskjed hvis det begynner å bli litt vel mye, og brukerne kan klage. Moderator trenger heller ikke å være enig i det det blir klagd på ""

 

Konstruktiv kritikk er vanskelig å gi, fordi det alltid er noen som har andre meninger om hva som er "konstruktivt".

 

Har selv sluttet å poste, mest fordi mine screenshots ikke kan måle seg med dagens gfx-kort, men også fordi skikkelig kritikk er umulig å oppdrive. "Bra" eller "dårlig" holder ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi noen ikke har lyst å se en jager eller en Piper eller noen få meget kreative 3D bilder, så bør det ikke postes annet enn "737 fra Gardemoen til Værnes" (Helst SAS), som 50% helst skulle sett?

 

Selvfølgelig skal du ikke få negative feedback KUN fordi du poster "pang-pang" bilder.

Pang-pang! Utfoldende utrykk. Jeg låner det med resten av posten.

 

Med fare for å bli drept.

Man må nok servere det markedet vil se, og det gjelder vel i all "business" ?!

 

"" Jepp vi har et marked på 50% her som bare må se en 737 flyr fra Gardermoen til Værnes De resterende 50% vil se de andre flyene.. Så vi får bare føye oss etter å poste de samme "Buss-buss!" bildene gang på gang "" Holder det å forandre filnavn? For ekstremt kanskje?

 

Er gla ikke alle har den holdningen. Tror den bedrifts-idelogien din trenger litt ny-tenking før den blir overkjørt. Men du skal vel selge P4 maskiner resten av livet ""

 

Det er ikke alle som gidder kjøpe en Ford Focus selv om de fleste andre gjør det .. Skal man da tvinge alle til å kjøpe Focus?

 

 

Tror et bilde forum fortjener langt mer variasjon en som så. Det er mer en nok eksempler av det ellers ...Fsnordic...Avsim .. Har du vært der en gang, trenger man ikke se der flere ganger.

 

Får stort sett mye positive svar på mine bilder, men har selv fått en pekefinger noen ganger her fordi jeg postet bilder av et millitært fly. ".Mil??..Dette like vi ikke" ..greit nok. Men utrolig unødvendig. Jeg gir meg egentlig f. i om du eller de fleste ikke skulle like det, fordi det ikke var en SAS-buss (Helst over FL360).

Så lenge det bare var en som likte de synes jeg det var verdt postinga. (For hannes del)

Da synes jeg heller ingen har rett til å forlange at han skal like noe annet, selv hvor ensom han er om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi noen ikke har lyst å se en jager eller en Piper eller noen få meget kreative 3D bilder, så bør det ikke postes annet enn "737 fra Gardemoen til Værnes" (Helst SAS), som 50% helst skulle sett?

 

Antingen spiller du bare dum eller så skjønner du ikke hva jeg / vi mener litt lenger opp.

 

Pang-pang! Utfoldende utrykk. Jeg låner det med resten av posten.

 

Be my guest ""

 

"" Jepp vi har et marked på 50% her som bare må se en 737 flyr fra Gardermoen til Værnes De resterende 50% vil se de andre flyene.. Så vi får bare føye oss etter å poste de samme "Buss-buss!" bildene gang på gang "" Holder det å forandre filnavn? For ekstremt kanskje?

 

Er det 50/50 så er det jo ingen som kan "kreve" at den andre skal poste den ene eller den andre typen av bilder ?

Kom med et bedre eksempel.

 

Er gla ikke alle har den holdningen. Tror den bedrifts-idelogien din trenger litt ny-tenking før den blir overkjørt. Men du skal vel selge P4 maskiner resten av livet ""

 

Det jeg mener er:

Dersom jeg registrerer meg på et forum, hvor de fleste vil se en type bilder, og jeg stadig får dårlig feedback på de bilder jeg legger ut fordi det er av den typen de andre IKKE vil se, ikke [*********] sitter jeg å surver over det å truer med at "NÅ KOMMER JEG BANNE MEG GÅ UT AV FORUMET".... take a hint !

 

Jeg selger ikke datamaskiner.

 

Det er ikke alle som gidder kjøpe en Ford Focus selv om de fleste andre gjør det .. Skal man da tvinge alle til å kjøpe Focus?

 

Nei, de kan heller kjøpe Volvo eller SAAB.

Jaaaadaa...jeg skjønner din sammenligning.

 

Tror et bilde forum fortjener langt mer variasjon en som så. Det er mer en nok eksempler av det ellers ...Fsnordic...Avsim .. Har du vært der en gang, trenger man ikke se der flere ganger.

 

Jeg har sett et par innlegg på avsim, og jeg likte det jeg så. Akkurat fordi det var noe jeg var intressert i, nemlig pasasjerer fly.

 

Får stort sett mye positive svar på mine bilder, men har selv fått en pekefinger noen ganger her fordi jeg postet bilder av et millitært fly. ".Mil??..Dette like vi ikke" ..greit nok. Men utrolig unødvendig. Jeg gir meg egentlig f. i om du eller de fleste ikke skulle like det, fordi det ikke var en SAS-buss (Helst over FL360).

Så lenge det bare var en som likte de synes jeg det var verdt postinga. (For hannes del)

Da synes jeg heller ingen har rett til å forlange at han skal like noe annet, selv hvor ensom han er om saken.

 

Jeg har ALDRIG sett at du fått svar som ligner på ".Mil??..Dette like vi ikke"

 

Anyway... jeg sier som jeg sa litt lenger opp.

 

Ser jeg en tråd med militært innehold, kanske jeg åpner å tar en kikk, men mest sannsynlig ikke.

Fordi jeg fordeler intressen min mellom PAX/MIL 90/10.

 

Er det en tråd med militært innehold, som jeg synes er ekseptionelt god, så skriver jeg kanske en kommentar at det var fine bilder osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det jeg mener er:

Dersom jeg registrerer meg på et forum, hvor de fleste vil se en type bilder, og jeg stadig får dårlig feedback på de bilder jeg legger ut fordi det er av den typen de andre IKKE vil se, ikke [*********] sitter jeg å surver over det å truer med at "NÅ KOMMER JEG BANNE MEG GÅ UT AV FORUMET".... take a hint !

 

 

Jeg har da viselig ikke trua med å forlate noen forum...

Det var heller aldri snakk om meg.

 

Dine kommentarer burde du holde deg for god for.

 

Fordi jeg fordeler intressen min mellom PAX/MIL 90/10.
Helt i orden for min del.

Men det er ingen grunn til å nekte de med andre valg å få se bilder de vurdere på en annen måte en deg, eller mange andre.

Hva vil du oppnå?? 100 Airline-bilder? Forby alt annet? Du valgte likavell Volvoen..?? så ...Da er vi inne på tråden igjen heey ""

 

Antall komenterer var aldri poenget .. Poenget er flambering av ting man ikke liker, å total mangel på konstruktiv kritikk Om bildet var bra eller ikke har ingen betydning.. .. At man "ikke liker en 737" ..er ikke hva man i moderlandet ditt kaller kontruktiv kritikk.

 

Det sitter faktisk en EKTE person bak hvert eneste innlegg. Alle, inkl meg selv bør tenke en gang ekstra på hva man skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da viselig ikke trua med å forlate noen forum... Det var heller aldri snakk om meg.

Dine kommentarer burde du holde deg for god for.

 

Hehe, det er ikke alltid like lett å formulere seg i "stridens hetta" ""

 

Det var som sagt, ikke snakk om deg der.

Du skjønner sikkert hva jeg mener, men for at jeg skal slippe å skrive ett innlegg til og forklare så skriver jeg her: Når noen blir sur fordi forventningerne deres ikke ble oppfyllet, så truer de med å forlate forumet

 

Og mine kommentarer skriver jeg så offentlig jeg bare vil så lenge dette er et diskusjons forum.

Passer det ikke, blir støtende eller på noen andre måter går emot reglerne, så regner jeg med at admin tar tak i det.

 

Helt i orden for min del.

Men det er ingen grunn til å nekte de med andre valg å få se bilder de vurdere på en annen måte en deg, eller mange andre.

 

Som jeg skrev litt lenger opp:

Selvfølgelig skal du ikke få negative feedback KUN fordi du poster "pang-pang" bilder.

 

Og med det mener jeg også da at man ikke skal bli hengt ut fordi man poster noe med andre valg.

 

Hva vil du oppnå?? 100 Airline-bilder? Forby alt annet? Du valgte likavell Volvoen..?? så ...Da er vi inne på tråden igjen heey ""

 

Vet ikke hvilken tråd du sikter på men, jeg har da vært her hele tiden ""

Jeg vil ikke oppnå noe som helst, og jeg har ikke sagt at jeg har problemer med variasjon på forumet så lenge det er flightsim relateret

 

Det hele er jo snakk om at man ikke skal poste biler, hunder, naturbilder osv osv osv... i flightsim screenshots forumet som (igjen)Screenshots fra simulatorer eller bilder relatert til fly og flyvning kan postes her

 

Antall komenterer var aldri poenget .. Poenget er flambering av ting man ikke liker, å total mangel på konstruktiv kritikk Om bildet var bra eller ikke har ingen betydning.. .. At man "ikke liker en 737" ..er ikke hva man i moderlandet ditt kaller kontruktiv kritikk.

 

Det sitter faktisk en EKTE person bak hvert eneste innlegg. Alle, inkl meg selv bør tenke en gang ekstra på hva man skriver.

 

I moderlandet mitt så er ikke "jeg liker det ikke" kontruktiv kritikk, det er helt riktig.

Skjønner ikke hvor du vil komme med den siste delen der, men det er da så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det jeg tror vi har kommet fram til her er:

 

Flyforum (screenshots) for ALLE typer flysim / real pics.

Snackbaren for "screenshots" fra andre typer av spill / privat liv.

 

De som velger å poste kommentarer til bilder, kan vel koste på 20 sekunder mer når de svarer og kanske skrive noe annet enn: fint fly.

 

Eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...