Gå til innhold

Klappsete


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal en liten tur til Budapest i påskeferien. Jeg har lest mye her om hvordan man skal få klappsete osv. Et formelt brev er det jo mange som har anbefalt. Men problemet er jo at det ikke er så lang tid igjen, og formelle brev er ikke helt min sterke side. Så hvis noen her har noen bra tips til en sjenert 15 åring "", så hadde jeg tatt i mot det med stor glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasitsvaret på dette er: Om du ikke har spesielle kontakter i flyselskapet, gjør en henvendelse til kaptein ombord. Ta med deg legimitasjon og gjør rede for hvem du er og hvorfor du ønsker å sitte i cockpit. Flyvertinner har en lei tendens til å mistolke slike forespørsler og du har ingen god garanti for at hun i det hele tatt har videreformidlet ditt budskap til kapteinen ombord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få mora di til å delta i "Jeg gjør hva som helst" på tv2 "". Tirsdag 8. mars deltok mor til 15-årige Haakon Nordvik, og som premie fikk flightsim frelste Haakon cocpittur fra Haugesund til Oslo i Airbus og få fly i Norges største flysimulator. Tror det blir vist klipp fra dette neste tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! stili! skulle ønske min mor også hadde flyskrekk! kan kanskje hyre inn brorn min? ang. klappsete og spørsmål til flygerne: man kan spørre om å få tale med kapteinen, man trenger ikke si hva det gjelder! =) det har i alle fall jeg gjort, og jeg tror jeg har sittet mer i cockpit enn i passasjerkabin når jeg har fløyet, for å være helt ærlig! det er jo helt herlig å ha deres nøysomme arbeid i skue! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haakon Nordvik

 

Han er ikke mye entusiast når han ikk er her på forumet ""

Nei, og hverken han eller mora svarer på mail eller SMS "" (vi måtte jo tipse dem om det fine miljøet vi har her... det kunne jo være at han ikke visste om denne siden ""). Men vi må jo ikke være for masete heller da.

 

Edit: Men til emnet... hva om vi kunne fått laget visittkort med fs.no-logo, medlemsnummer, plass til å skrive noe på o.l. som vi kunne sendt fram i cockpit? Tror det kunne ha åpnet noen dører for oss... kanskje ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...