Steinar Grindstein Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Nå er 2004 over om litt over et døgn, å hva er vell bedre en å starte det nye året med et nyttårstreff på Peppez i Bodø? Så nå inviterer jeg alle som vil stille på det til å komme med synspunkter på katti vi skal ha dette treffet. Einar, Espen, Børge, Ernst, Kevin, Simen, Stig, Roald, Dag å resten av Fs kolonien i Bodø å Nordland forsåvidt, la meg få høre ifra dere i denne annledning PS! Først nyttårsdag er uaktuell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg er med når det måtte være, bare gi meg beskjed i forveien . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Se ikke bort fra at jeg kommer også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg er også med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 I wish I could, var jo skikkelig koslig! Annbefaler de som har mulighet til å delta, finnes ikke noe lignende i hele Norge! Er virkelig noen kjernekarer hele gjengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børge Johansen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kun tænk mæ å vær me, men d kommer helt an på katti d bli. Mvh Børge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Johansen da. Du må skjønne du må tilpasse alle andre aktiviteter etter dette ..Å ja dere får vel slite med meg, denne gang og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Pettersen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Si en dato så skal jeg gjøre så godt jeg kan for å bli med!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Den 8 Januar hadde vert høyst aktuell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jepp, no ploblem. 8 Januar er helt ok for min del. Flott tiltak Steinar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Steinar. Børge nevnte vi kansje bør få satt av et bord? Tror det er en god idè (flightsim.no-bordet? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei karer. Kan jeg få tilføye en liiten ting? Pell dere til Snackbaren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nåja, er jo tross alt snakk om et flightsim-relatert treff . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 blir nok sikkert med... BTW: Har dere funnet en plass vi kan ha det FS Treffet i vinterferien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Korsn er det, er det fortsatt stemning for ei samling Lørdags kveld på Peppez? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Stemningen i taket her i gården! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noen mulighet for å ta det i morra? Fredag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Espen, skal du å Einar fly ned til Bhuket nå eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Er med på å ta det i mårra (fredag)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Fredag passer nok ikke for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Espen, skal du å Einar fly ned til Bhuket nå eller? Lørdag var (flight)planen til Phuket. Fordi det passa best. Men ingen ting er avgjort. Å vi må vel prøve å være fleksibel. Hadde jo vært godt med pizza og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Har nå motat meldinger ifra flere at det for noen passer best på fredag, og for andre igjen på lørdag. Hva med kansje å utsette det ei uke? Slik at kansje de fleste får mulighet til å delta? Sånn det ligger ann nå blir det nok ikke noe flere en 4 stykk uansett om det blir lørdag eller fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Høres overkommelig ut det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Joda =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Enig,neste helg har vært toppers! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Greit for meg neste helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Pettersen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ingen problem! Da blir det Twin Otter flyging hele denne helga fra morgen til kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 OK folkens!! Da sier vi neste helg! Fredag eller lørdag for dere avgjøre, for min del har det ingen praktisk betydning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Stemmer for at vi tar det Fredags kveld (14.01.05). =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.