Gå til innhold

Juleavsluttning for simmere i Bodø


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Da det mer eller mindre har strømma på med spørsmål de siste dagene mo det blir FS julebord/avsluttning førstkommende Lørdag, ser jeg ingen annen utvei en ønske dere alle sammen velkommen til Peppez Pizza på Lørdag ifra kl 1900.

 

Så litt praktisk info!

 

Dere kan regne med at maten vil kosta ca 110kr pr person! Den prisen er beregna utifra at to stykker deler en stor pizza. Drikke kommer selvfølgelig i tillegg etter egent ønske.

 

Einar og Espen, syns dere har snakka om noen gratis pils til meg på Lørdag, stemmer dette, å i så fall, står dere for det "" Og kem av dere vil i så fall få bringa undertegnede og bilen trykt heim til Sulis utpå natta ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einar og Espen, syns dere har snakka om noen gratis pils til meg på Lørdag, stemmer dette, å i så fall, står dere for det "" Og kem av dere vil i så fall få bringa undertegnede og bilen trykt heim til Sulis utpå natta ""

 

Et kjapt regnestykke tilsier at det blir like "billig" å leie et enkelt-rom på hotell.

 

Kjøre deg oppover. Så hjem igjen. 200kr i drivstoff + slitasjer av bil "".

Kjøre oppover dagen etter å hente deg. Så må du kjøre sjåføren til bodø, å så kjøre hjem igjen.

2 x 200 = 400 + etc Legg i en 100 lapp eller to så slipper du å bruke hele helga i bil. Så får du også frokost på kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einar og Espen, syns dere har snakka om noen gratis pils til meg på Lørdag, stemmer dette, å i så fall, står dere for det "" Og kem av dere vil i så fall få bringa undertegnede og bilen trykt heim til Sulis utpå natta ""

 

Et kjapt regnestykke tilsier at det blir like "billig" å leie et enkelt-rom på hotell.

 

Kjøre deg oppover. Så hjem igjen. 200kr i drivstoff + slitasjer av bil "".

Kjøre oppover dagen etter å hente deg. Så må du kjøre sjåføren til bodø, å så kjøre hjem igjen.

2 x 200 = 400 + etc Legg i en 100 lapp eller to så slipper du å bruke hele helga i bil. Så får du også frokost på kjøpet.

 

"""""""" Ka du si Steinar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ingen var edru nok til å ta bilder slik at vi andre kan misunne dere "seansen" på Peppes?

 

Å joda! 8 av ni var klin ederu. Hadde med kameraet! Men før jeg fikk sukke før meg var klokka halv 12 å vi ble nesten kasta ut av betejeniga! Å dat var to alt dratt heim, så da så jeg ingen grunn for å lete fram kameraet ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte også på de som bor lengre unna enn meg da ""

Jada, en "vakker" dag så ramler jeg nok innom Peppes jeg også... Vi (eee... dere) skulle ha hatt et stambord med logo og det hele, så kunne jeg sitte der når jeg inntar pizza utenom treffene og andre kan droppe innom ved høve. Egentlig bare en tanke. Mener de hadde noe slikt i Oslo på et utested om jeg ikke tar helt feil ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...