Per-kristian Jensen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 27november? hmm oki sette opp på kalenderen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Takk! Gave og flybillet samtidig??? Da er det vel leteaksjonen til en finfin flybillett i gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Da det mer eller mindre har strømma på med spørsmål de siste dagene mo det blir FS julebord/avsluttning førstkommende Lørdag, ser jeg ingen annen utvei en ønske dere alle sammen velkommen til Peppez Pizza på Lørdag ifra kl 1900. Så litt praktisk info! Dere kan regne med at maten vil kosta ca 110kr pr person! Den prisen er beregna utifra at to stykker deler en stor pizza. Drikke kommer selvfølgelig i tillegg etter egent ønske. Einar og Espen, syns dere har snakka om noen gratis pils til meg på Lørdag, stemmer dette, å i så fall, står dere for det Og kem av dere vil i så fall få bringa undertegnede og bilen trykt heim til Sulis utpå natta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Bare en liten PÅMINNELSE!!! Husk Peppez Pizza Lørdag kl:1900 Alle er velkommen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 rgr..Steinar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 I'll be there! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Copy that Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hadde forøvrig satt pris på om dere kunne tenke ut noen idèr til treffet i Trondheim i januar. Vi kunne ha en idèmyldring, vet at flere av dere har satt som mål å komme nedover om tidspunktet er det rette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hadde forøvrig satt pris på om dere kunne tenke ut noen idèr til treffet i Trondheim i januar. Vi kunne ha en idèmyldring, vet at flere av dere har satt som mål å komme nedover om tidspunktet er det rette? Har satt mål jeg, tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Einar og Espen, syns dere har snakka om noen gratis pils til meg på Lørdag, stemmer dette, å i så fall, står dere for det Og kem av dere vil i så fall få bringa undertegnede og bilen trykt heim til Sulis utpå natta Et kjapt regnestykke tilsier at det blir like "billig" å leie et enkelt-rom på hotell. Kjøre deg oppover. Så hjem igjen. 200kr i drivstoff + slitasjer av bil . Kjøre oppover dagen etter å hente deg. Så må du kjøre sjåføren til bodø, å så kjøre hjem igjen. 2 x 200 = 400 + etc Legg i en 100 lapp eller to så slipper du å bruke hele helga i bil. Så får du også frokost på kjøpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Einar og Espen, syns dere har snakka om noen gratis pils til meg på Lørdag, stemmer dette, å i så fall, står dere for det Og kem av dere vil i så fall få bringa undertegnede og bilen trykt heim til Sulis utpå natta Et kjapt regnestykke tilsier at det blir like "billig" å leie et enkelt-rom på hotell. Kjøre deg oppover. Så hjem igjen. 200kr i drivstoff + slitasjer av bil . Kjøre oppover dagen etter å hente deg. Så må du kjøre sjåføren til bodø, å så kjøre hjem igjen. 2 x 200 = 400 + etc Legg i en 100 lapp eller to så slipper du å bruke hele helga i bil. Så får du også frokost på kjøpet. Ka du si Steinar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Spørss vel heller hva madammen sier til det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Bare enda en liten påminnelse, slik at denne tråden ikke dør "HELT" ut, og mange simmere skulle finne på å glemme Årets juleavsluttning i morra kveld på Peppez i Bodø. Husk kl:1900 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 I dag er dagen Husk Peppez kl 1900 i Bodø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ingen fare for å glemme det ihvertfall .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ingen fare for å glemme det ihvertfall .. Nope, greit å ha en våken trønder som passer på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Da vil æ bare takke alle frammøtte for en kjempekveld på Peppez. Ivar, Det var hyggelig å hilse på deg, håper ikke det er siste gang vi møtes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ja dette var virkelig hyggelig! Førsteklasses kveld, meget trivelig å treffe andre simmere å slå av en prat, synd at de stengte så "tidlig", 00:00. Regner vel med å se dere om ikke lenge! Takk igjen for en hyggelig kveld alle sammen! Og til orientering, PKJ kom ikke, mulig SquawkBox klikka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Takk igjen for en hyggelig kveld alle sammen! Og til orientering, PKJ kom ikke, mulig SquawkBox klikka? Ikke noe FS som har skylda denne gangen nei! Det lå en PM ifra han da jeg kom hjem istad! Å der sto det noe om at foreldrene ikke ble enig om han skulle få lov eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hehe, såpass ja Nei, må takke alle som møtte opp og bidro til en fullkommen trivelig, hyggelig kveld på Peppes Pizza! Ivar, vi møtes nok igjen skal du se, kjempetrivelig å hilse på! Nå er det VATSIM for alle penge, kom å fly! ATC dekning i hele norge atm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jes, takk for en kjempetrivelig kveld! Skulle gjerne vært der litt lenger, men, men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jepp! Takk for en hyggelig kveld, fra meg også da. Spesielt hyggelig og treffe Ivar S. Trivelig kar det der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 fikk ikje lov av mine foreldre å komme jeg Nå noe om neste FSTreff dere ble enige om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ja det må jeg si, kjempe hyggelig å treffe andre simmere og ikke minst at Ivar tok seg tid å komme oppover. Stemmer for flere ganger jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Og ingen var edru nok til å ta bilder slik at vi andre kan misunne dere "seansen" på Peppes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 fikk ikje lov av mine foreldre å komme jeg Nå noe om neste FSTreff dere ble enige om? Ta deg lov PK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Og ingen var edru nok til å ta bilder slik at vi andre kan misunne dere "seansen" på Peppes? Tenkte på å ta bilder, men lot kameraet ligge igjen til Børge.. Skal se hva jeg får til neste gang jeg skal være med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Og ingen var edru nok til å ta bilder slik at vi andre kan misunne dere "seansen" på Peppes? Å joda! 8 av ni var klin ederu. Hadde med kameraet! Men før jeg fikk sukke før meg var klokka halv 12 å vi ble nesten kasta ut av betejeniga! Å dat var to alt dratt heim, så da så jeg ingen grunn for å lete fram kameraet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Er jo bare å delta selv, så trenger du ikke bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Tenkte også på de som bor lengre unna enn meg da Jada, en "vakker" dag så ramler jeg nok innom Peppes jeg også... Vi (eee... dere) skulle ha hatt et stambord med logo og det hele, så kunne jeg sitte der når jeg inntar pizza utenom treffene og andre kan droppe innom ved høve. Egentlig bare en tanke. Mener de hadde noe slikt i Oslo på et utested om jeg ikke tar helt feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.