Gå til innhold

Siste 757 produsert...


Thomas Olsen

Anbefalte innlegg

Sitat fra boeing.com :

 

RENTON, Wash., Oct. 28, 2004 -- Boeing [NYSE:BA] today marked the completion of its 757 commercial airplane program, as thousands of employees and special guests saluted one of history's most successful passenger airplanes.

 

The 1,050th and final 757, a Shanghai Airlines 757-200, was the centerpiece of a ceremony at the company's Renton, Wash., factory. The 757 is one of only seven large commercial jetliner models that sold more than 1,000 units.

 

Syns det er litt trist, 757'en tror jeg er et av de peneste flyene jeg vet om ""

 

Les mer her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 757 er et fint fly... er faktisk eneste av 7x7 serien jeg ikke har tatt... selv om det er mitt favoritt fly

 

Så du har altså flydd 707, 717 og 727? ""

 

Å fly en 717 er nå ingen umulighet! Greit, en må reise et godt stykke for å finne nærmeste operatør, men 717en lever nå enda i beste velgående, og vil gjøre det i maaaaaaaaaaaaaaange år til. Regner med at det bare var en liten glipp ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig... Ikke for å kaste dritt på dere som liker 757en, men denne flytypen har alltid slått meg som fæl å se på. Synes i det hele tatt at flyet ser rart ut... Men så er jo "synes" stikkordet her også "". Smaken er som baken!

 

Når vi er i gang med linkene fra airliners.net, må jeg bare komme med et bidrag jeg fant nettopp. Synes (der var ordet igjen "") det var et tøft bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...