Gå til innhold

Virtual Airlines Spørreundersøkelse


Joachim Skjønberg

Anbefalte innlegg

EN ganske grei spørreundersøkelse, men jeg vil gjerne gi to kommentarer på den:

 

1: Virtual Coast Air mangler! Et av de største norske VA, og meget seriøst og med stort sett aktive piloter og et godt miljø hvor alle trives.

 

2: Det er ganske stor forskjell på de som joina i 2000 og de som joina i 2004 i et VA, m. tanke på trivsel osv. så er det gjerne noe som tar mer enn et par måneder å vurdere. Så kanskje det burde vært et valg til her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN ganske grei spørreundersøkelse, men jeg vil gjerne gi to kommentarer på den:

 

1: Virtual Coast Air mangler! Et av de største norske VA, og meget seriøst og med stort sett aktive piloter og et godt miljø hvor alle trives.

 

2: Det er ganske stor forskjell på de som joina i 2000 og de som joina i 2004 i et VA, m. tanke på trivsel osv. så er det gjerne noe som tar mer enn et par måneder å vurdere. Så kanskje det burde vært et valg til her?

 

Helt enig Arild.

Hvorfor er ikke Virtual Coast Air med her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om Virtual Coast Air er tilføyd, så er det nok fremdeles mange som ikke kan svare, da de årstallene som er oppgitt ikke går langt nok tilbake "" 1998 er året VCA ble startet.

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil benytte anledningen til å svare på hvorfor vi er så populære.

Noe av det skyldes at vi har en veldig bra oppfølging av pilotene våre, og har en særdeles god tone i forumet.

Når vi er ute på vår server så er vi sammen som en god kompis gjeng som lærer av hverandre hele tiden.

Har du noe du lurer på så er det bare til å spørre og det er garantert flere som stiller opp for deg og prøver å hjelpe.

 

Vi er enkelt og greit en liten familie som har det gøy sammen og hjelper hverandre med felles problemer og mobbing/ukvems ord forekommer ikke i det hele tatt.

Vi har et veldig vidt spekter av medlemmer over det ganske land, alt fra 12 åringer til en som er pensonert flyver så her er det ikke forskjell på folk ""

 

[color:"red"]Så tusen takk [/color]til alle de som har stemt på virtualnorwegian, jeg skal gjøre mitt ytterste for å lage det enda mere attraktivt.

 

PS vi starter opp med mye nye ting om kun kort tid for alle våre medlemmer, ting kommer "til å ta av"

 

Håkon Helgesen

webmaster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo tilbake til år 200 så da er vel ikke det noe problem ""

 

"""" Bommet litt der """"

 

Vil også tilføye at Virtual SAS/Braathens langt ifra er ferdig. Vi håper på å være ferdig litt over nyttår. Flyskolen er snart på bena, og Pilotsystemet må jobbes med. Vi har en Boarding Tavle som vi vil linke til på siden. Kanskje et nytt fargevalg. Forumet skal også "utvilkes". Dette er tidkrevende, spesielt når tid ikke alltid er det vi har mest av. Kanskje vi skaffer oss en MP server, men det tviler jeg sterkt på. Men når vi er ferdig, får Norwegian kraftig konkurrasne!!! ""

Vi skal også oppdatere filbiblioteket til de grader!

 

www.vbraa.com for mer Info om VA`et. Følg utvilklingen! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at virtual sas/braathens blir et flott va, for det er med på å øke "konkuransen" og skjerper alle de andre VA'ene.

 

Men en kopi av en av de andre VA'ene er ikke noe særlig så finn på noe orginalt og helst ikke plagier...

Da blir det gøy.....

Tenk om alle VA var like bortsett fra fargen liksom.

- Boarding tavle og mp server er vel noe vi har sett før ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at vi bør komme oss på vatsim, men problemet er at jeg og flere med meg har hatt opplevelser på vatsim som ivertfall ikke jeg gidder å logge meg på for å oppleve mere.

 

Vatsim er sikkert flott for de som er ute for bare å fly, men dæven døtte om du lurer på noe, eller finner ut underveis at du skal gjøre noe annet en det du er "signet opp til" jeg har selv vert med på vatsim et par ganger, men det er jo sinnsykt med styr for å komme seg på jo......

 

Mulig jeg har øst meg opp på bagateller.

Kansje en gang så kommer jeg på bedre tanker, men for all del det hadde vore gøy om NAX gjengen kunne vært litt mere utpå der ja.

 

pssst: Ser at sas gjengen har mobilisert styrken på meningsmålingen hehe.

 

hilsen NAX001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...