Joachim Skjønberg Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Tidsfordriv og for å tilfredstille min nysgjerrighet Beklager at spørmsålene ble stokket om. Litt rart med "Er du medlem av et VA" på midten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 EN ganske grei spørreundersøkelse, men jeg vil gjerne gi to kommentarer på den: 1: Virtual Coast Air mangler! Et av de største norske VA, og meget seriøst og med stort sett aktive piloter og et godt miljø hvor alle trives. 2: Det er ganske stor forskjell på de som joina i 2000 og de som joina i 2004 i et VA, m. tanke på trivsel osv. så er det gjerne noe som tar mer enn et par måneder å vurdere. Så kanskje det burde vært et valg til her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 EN ganske grei spørreundersøkelse, men jeg vil gjerne gi to kommentarer på den: 1: Virtual Coast Air mangler! Et av de største norske VA, og meget seriøst og med stort sett aktive piloter og et godt miljø hvor alle trives. 2: Det er ganske stor forskjell på de som joina i 2000 og de som joina i 2004 i et VA, m. tanke på trivsel osv. så er det gjerne noe som tar mer enn et par måneder å vurdere. Så kanskje det burde vært et valg til her? Helt enig Arild. Hvorfor er ikke Virtual Coast Air med her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Måtte føre det opp under: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Overraskede mig lidt, at der er så mange Norwegian piloter. Hvorfor ser man så ikke flere norwegian flyvninger på fx. vatsim? /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H O Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 De har sin egen multiplayerserver, som visstnok er populær! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 selv om Virtual Coast Air er tilføyd, så er det nok fremdeles mange som ikke kan svare, da de årstallene som er oppgitt ikke går langt nok tilbake 1998 er året VCA ble startet. Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det går jo tilbake til år 200 så da er vel ikke det noe problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Helgesen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg vil benytte anledningen til å svare på hvorfor vi er så populære. Noe av det skyldes at vi har en veldig bra oppfølging av pilotene våre, og har en særdeles god tone i forumet. Når vi er ute på vår server så er vi sammen som en god kompis gjeng som lærer av hverandre hele tiden. Har du noe du lurer på så er det bare til å spørre og det er garantert flere som stiller opp for deg og prøver å hjelpe. Vi er enkelt og greit en liten familie som har det gøy sammen og hjelper hverandre med felles problemer og mobbing/ukvems ord forekommer ikke i det hele tatt. Vi har et veldig vidt spekter av medlemmer over det ganske land, alt fra 12 åringer til en som er pensonert flyver så her er det ikke forskjell på folk [color:"red"]Så tusen takk [/color]til alle de som har stemt på virtualnorwegian, jeg skal gjøre mitt ytterste for å lage det enda mere attraktivt. PS vi starter opp med mye nye ting om kun kort tid for alle våre medlemmer, ting kommer "til å ta av" Håkon Helgesen webmaster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Støtter Håkon fullt ut her, vi har det like hyggelig hver gang vi flyr sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Det går jo tilbake til år 200 så da er vel ikke det noe problem Bommet litt der Vil også tilføye at Virtual SAS/Braathens langt ifra er ferdig. Vi håper på å være ferdig litt over nyttår. Flyskolen er snart på bena, og Pilotsystemet må jobbes med. Vi har en Boarding Tavle som vi vil linke til på siden. Kanskje et nytt fargevalg. Forumet skal også "utvilkes". Dette er tidkrevende, spesielt når tid ikke alltid er det vi har mest av. Kanskje vi skaffer oss en MP server, men det tviler jeg sterkt på. Men når vi er ferdig, får Norwegian kraftig konkurrasne!!! Vi skal også oppdatere filbiblioteket til de grader! www.vbraa.com for mer Info om VA`et. Følg utvilklingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Helgesen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg håper virkelig at virtual sas/braathens blir et flott va, for det er med på å øke "konkuransen" og skjerper alle de andre VA'ene. Men en kopi av en av de andre VA'ene er ikke noe særlig så finn på noe orginalt og helst ikke plagier... Da blir det gøy..... Tenk om alle VA var like bortsett fra fargen liksom. - Boarding tavle og mp server er vel noe vi har sett før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Hehe ja, et poeng der. Men Boarding Tavle har vi hatt lenge. Og MP server er ikke for å herme etter VNAS. Når jeg var helt fersk som vanlig pilot i Vsas/braa tenkte jeg på at en MP server hadde vært fint. Det var før jeg viste om VNAS. Ihvertfall, jeg har tenkt på noen andre "futures" ved den MP`en! Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Brathole Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 personlig synes jeg det er på tide at Norwegian beveger seg ut på VATSIM og ikke sitter og koser seg alene i gutteklubben grei.. Synes det blir litt for mye "scandinavian", selv om jeg er en av dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Nok en kar med et poeng! Selv kommer jeg nok på VATSIM etterhvert, jeg oxo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Helgesen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Helt enig i at vi bør komme oss på vatsim, men problemet er at jeg og flere med meg har hatt opplevelser på vatsim som ivertfall ikke jeg gidder å logge meg på for å oppleve mere. Vatsim er sikkert flott for de som er ute for bare å fly, men dæven døtte om du lurer på noe, eller finner ut underveis at du skal gjøre noe annet en det du er "signet opp til" jeg har selv vert med på vatsim et par ganger, men det er jo sinnsykt med styr for å komme seg på jo...... Mulig jeg har øst meg opp på bagateller. Kansje en gang så kommer jeg på bedre tanker, men for all del det hadde vore gøy om NAX gjengen kunne vært litt mere utpå der ja. pssst: Ser at sas gjengen har mobilisert styrken på meningsmålingen hehe. hilsen NAX001 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 pssst: Ser at sas gjengen har mobilisert styrken på meningsmålingen hehe. Vi ligger fortsatt foran med 10 stemmer Jeg har heller ikke gode erfrainger med vatsim, Jeg ble behandlet godt, det er ikke det som er problemet men det er så himla mye styr for å logge på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Helgesen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Joa... Men for min egen del så synes jeg det er greit om alle ligger sånn noen lunde likt. Det sørger for at kvaliteten på de forskjellige VA'ene stiger jevnt og trutt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Men du Håkon. Vi leder hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 det er så himla mye styr for å logge på Jeg bruker maks 30 sekunder på å logge på vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jah, logge på er ikke noe, men alt av den nøye planleggingen av fp etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jah, logge på er ikke noe, men alt av den nøye planleggingen av fp etc. Det er jo en del av den underholdende parten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.