Stian Nilsen Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Hei gutter, blir det noe liv og røre på Vatsim ikveld? Håper vi kan gjennoppta forrige søndag Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Selvfølgelig blir det liv på VATSIM i kveld, med Scandinavian fly-in bare timer ifra oss nå. Regner med at jeg kommer til å "gå på vakt" litt før alt braker løs, men holder meg innenfor Norge i kveld. Etter det jeg kan se av ruteplanen min i dag så står det oppført flyplasser som Flesland, Værnes, Gardermoen og Sola. See you all later on! Siter
Thomas Gundersen Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Selvfølgelig blir det liv på VATSIM i kveld, med Scandinavian fly-in bare timer ifra oss nå. Regner med at jeg kommer til å "gå på vakt" litt før alt braker løs, men holder meg innenfor Norge i kveld. Etter det jeg kan se av ruteplanen min i dag så står det oppført flyplasser som Flesland, Værnes, Gardermoen og Sola. See you all later on! Ser jeg deg på Sola skal jeg stå klar med champagne! Siter
Stian Nilsen Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 Hahaha, ja da må vell jeg komme meg til Sola en tur da Siter
Martin Svarstad Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Ja i dag blir det fullt på radar skjermene rundt omkring i skandinavia. Blir vel en tur fra CA til trondheim, liker meg liksom best her i norge. Morsomt blir det vel uansett... Siter
Stian Nilsen Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 Har et lite spørsmål. Har akkurat begynt å bruke AVC, så jeg la merke til at når jeg skulle skifte frekvens, så nytta det ikke å bare gå inn på ATC Directory i SB, men jeg måtte inn i Servinfo å gå inn på de forskjellige atc,ene Er dette måten man må gjøre det på? Siter
Thomas Gundersen Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Hahaha, ja da må vell jeg komme meg til Sola en tur da Det var Ivar jeg siktet til Siter
Thomas Gundersen Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Nei, det skal ikke være nødvendig. Husk å kryss av på "use roger wilco (rw?)" når du logger på squawkbox, selv om du bruker AVC Siter
Stian Nilsen Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 Ja, det har jeg da gjort Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Selvfølgelig blir det liv på VATSIM i kveld, med Scandinavian fly-in bare timer ifra oss nå. Regner med at jeg kommer til å "gå på vakt" litt før alt braker løs, men holder meg innenfor Norge i kveld. Etter det jeg kan se av ruteplanen min i dag så står det oppført flyplasser som Flesland, Værnes, Gardermoen og Sola. See you all later on! Ser jeg deg på Sola skal jeg stå klar med champagne! Kan ikke drikke i arbeidstiden, men en kaffe holder lenge. Siter
Stian Nilsen Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 Ja da logger jeg meg på. Å venter på ATC Er ikke no artig å fly på vatsim uten det, da er jo hele meninga borte Siter
Kristian B.bood Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 2 timer til fly-in'et starter da... Skal du vente så lenge, eller satse på at ATC dukker opp en god stund i forveien? Siter
Stian Nilsen Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 Åja, ja da her jeg det ikke travelt Siter
Stian Nilsen Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 ATC i Norge Callsign Navn ENGM_D_APP Kristian B. Bood ENGM_V_APP Rune Trøftmoen ENGM_V_TWR Patrick Møller Johansen ENOS_V_CTR Einar Halvorsen ENTR_V_CTR Stig Sandnes ENVA_V_APP Christian Sager ENZV_V_APP Øyvin Sommer ENZV_V_TWR Torfinn Nome Piloter i Norge Callsign Navn Fra Til ACD784 Paul Mercier ENGM EGGL BAW498 Basil Andronis EGLL ENGM BBD1134 Joaquin Blanco ENTC ENGM BRA031 Johannes Winther Farstad ENGM ENVA BRA068 Petter Svendsen ENBO ENGM BRA323 Odd Ivar Torset ENZV ENGM CVA3339 Daryl Shuttle ESSA ENGM DVA498 Fritz Essono ENGM EFHK ICE320 Snorri Björn Gunnarsson BIKF ENGM LTU8487 Peter Herrmann ENVA EDDI MS213 Martin Sand ENGM ENVA SAS1371 Ivar Skaugstad ENVA ENGM SAS2490 Gianluca Garella ENGM ESSA SAS468 Morten Aalberg ENZV ENGM SAS497 Daniel Mattsson ESSA ENGM SAS498 Daniel Söderberg ESSA ENGM SAS499 Nils Mattsson ESSA ENGM SAS501 Stian Nilsen ENGM ENVA SAS518 Christoph Reppel EGLL ENZV SAS544 Stephan Haas ESSA ENGM SAS551 Hans Peter Mululu EKCH ENGM SAS649 Robert Ericsson EGLL ENGM SAS690 Svein Johannessen T EGLL ENGM SAS867 Stig Bodin EKCH ENGM SAS869 Urban Nilsson ENZV EKBI SAS978 Ulf Sjödin ESSA ENGM SE-GLH Jan Naslund ENGM ESSA THA852 Thomas Teslo EKCH ENGM UAL1212 Sven Alexander EFHK ENZV WIF124 Alexander Harrystad EKCH ENT Dette her er ILLE bra!!! Siter
Magnus Wiik Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Jeg må se og få meg ADSL snart slik at jeg kan begynne å pugge VATSIM-regler, dette er jo bare rått! Siter
Christian Sager Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Takker for en fin kveld alle sammen. Totalt 10 Movements på Værnes i kveld;) Siter
Stian Nilsen Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 Beklager Christian, under approachen min. men alt klikka fullstendig her bedre lykke neste gang vettu Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Takk for en flott kveld folkens! Det var egentlig planlagt å fly vidre fra Gardermoen til Sola, men desverre fikk vi noen tekniske problemer og måtte kanselere flygningen. (Har et kjent problem med SquawkBox som gjør at jeg ikke får startet opp, men skal få orden på det). Så det ble heller en liten time i tårnet på Værnes, koslig det også. Siter
Stig Sandnes Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Ivar, trykket du feil mange ganger mellom F5 og F8? Siter
Odd Ivar Torset Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Takker alle for et fint Flyin.. Jeg må si jeg aldri har verrt så Svett etter turen fra Sola til Gardermoen. Med full ATC dekning.. Med ENGM Approach/Director Tower osv, ble jo alt bare helt konge!. Det er første gang jeg har komt inn på Approach som number 3 for landing .. så det var nokk å henge fingrene i. Siter
Thomas Teslo Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Kom nordover på SORPI 3F, og da jeg var på høyde med GRM kunne jeg se to fly est. på ILS, og en på vei mot SOVIR. Jeg var nummer fire inn. Var kult med så mye trafikk. Lenge siden det har vært slik. Siter
Odd Ivar Torset Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Kom nordover på SORPI 3F, og da jeg var på høyde med GRM kunne jeg se to fly est. på ILS, og en på vei mot SOVIR. Jeg var nummer fire inn. Var kult med så mye trafikk. Lenge siden det har vært slik. Mulig det var du som kom bak meg som number 4.. Uansett helt ufattelig stilig Jeg har ikke helt komt over det enda hehe. Siter
Kristian B.bood Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Ingen som knipsa no bilder da? Kjekt for oss som satt bak radar skjermen å få se hvordan "arbeidet vårt" ser ut for dere piloter Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.