Gå til innhold

OOOObs!


Anbefalte innlegg

Jeg kan tenke meg at det egentlig er veldig fort gjort hvis man gjør en visual approach,som f.eks i poznan(jeg mener det var POZ "")..der ligger jo militær flyplassen i baneenden av hovedflyplassen..og runway plasseringa ser helt lik ut på begge banene.

 

Jeg var med en LOT ATR ned der og vi avbrøt finalen rett etter establisment på final..vi måtte gjøre en 180*..før vi kunne lande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde ikke dette i det NEDLAGTE Spantax også ?

Var vel en av grunnene til at det ble nedlagt regener jeg med. De fant på mye rart ""

"Slapp av, vi har lang rullebane. Vi stopper fint med bare reversen"

"Hva svarte!! Så kort rullebane dette var(VAR ja "")"

"Request push and stop, behind rwy 18" """"

 

Jeg er glad det ble nedlagt, kunne jeg blitt farlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel Spantax som tok en kraftig low-pass over Oslo også, som Harald Heide-Steen laget en god sketch av senere? """"

 

Noen ord om å lande på feil flyplass: Så en dokumentar om alkohol-vanene til British Airways-piloter på TV for en stund siden. Der ble tre amerikanske piloter utsatt "" for samme alkoholmengde som BA-pilotene drakk, for så å sove 3 timer før de ble plassert i simulator for å teste deres fly-evne dagen derpå. Resultat: annenpiloten SOVNET på approach, TIL FEIL BY!! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ord om å lande på feil flyplass: Så en dokumentar om alkohol-vanene til British Airways-piloter på TV for en stund siden. Der ble tre amerikanske piloter utsatt "" for samme alkoholmengde som BA-pilotene drakk, for så å sove 3 timer før de ble plassert i simulator for å teste deres fly-evne dagen derpå. Resultat: annenpiloten SOVNET på approach, TIL FEIL BY!! ""

Jeg så også det programmet. Kapteinen sa til styrmannen at han måtte vekke ham når de var ferdig å taxe. ""

De nermet seg flyplassen og begynte å lure. "Hmm..er dette riktig flyplass? F**k it..vi lander"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...