Gå til innhold

Fly i helga


Stig Sandnes

Anbefalte innlegg

Hehe, ett desperat forsøk på å få noe trafikk i nord, motsatt av det PKJ driver med, jeg vil ha fly hehe.

 

Fredag kveld/natt kommer jeg til å sitte som ENBD_V_CTR, og håper at det kan komme noen å fly. Vil vel logge opp rundt 2100 lokal tid. Takker om det kommer noen å flyr, husk at ATC-dekning i Norge har kommet seg opp nå, og blir bare bedre og bedre etter hvert, selv om påsken var toppen så langt ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

 

Flott og høre at Nord Norge blir bemannet!.. bra jobba Stig!. Som ækte finnmarking æ e kan du nok regne med litt trafikk fra kortbaneflyplassene,,, ( må teste ut FFS nye B200 (beta - ikke releaset enda)). Om trafikken mot formodning skulle bli stor, kan det hende jeg hiver meg på ASRC og hjelper til.. ( driver og jobber mot Controller nivå i VATSIM ).

 

mvh

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi to fly, hehe, men hva skal alle de andre gjøre da? SAS196, hvor er du!? ""

 

blir nok ikke noe flyving på meg i helga..

har mistet nettet mitt, og får det ikke tilbake før på mandag:(((((((

 

håper det ikke blir så veldig ensomt da;)

og den Charter flighten jeg tenkte å ta i helga.. *snufs* blir ikke noe av:(

 

 

Mvh.

SAS196 som kommer sterkere tilbake neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg tar min sagnomsuste Vatsim Comeback i kveld, har ikke flydd siden Fornebu Memorial i oktober...

 

ENZV-ENGM-ENML er vel en aktuell rute, ca. 2300 logger jeg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke vært å fløyet på simulatoren siden påskeferien mens jeg var i Oslo, men i morgen skal jeg på tur.

Skal til Notodden neste helg, så jeg tenkte jeg skulle fly tur/retur i morgen, vi får bare håpe på godt vær.

Turen går fra Værnes, så hvis det er noen som har lyst til å sitte ATC, så regner jeg med at jeg tar av rundt klokken 12 norsk tid.

Jeg gjør oppmerksom på at jeg ikke drar hvis det er dårlig vær på Værnes eller Notodden.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut og fly snart på Vatsim igjen, Oslo-Molde-Oslo-Bergen-Oslo har jeg tenkt til i første del... Starter ca. kl 11:30, håper noe ATC er ute! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas Gundersen var en meget flink ENZV_APP i går, og hjalp meg (nybegynner som jeg er, akk) ned og helt oppover til Molde. En fin tur jeg hadde ""

 

Får se om det blir tid til noe mer i dag, skal på en håpløs konfirmasjonsundervisning.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten du har vært newbie litt for lenge nå Eirik, synes å huske at du har fløyet en del på VATSIM, mulig du har glemt hvordan ting gjøres i den tiden du har vært inaktiv.

Fly heller litt mer regelmessig, så tenker jeg at du får orden på dette ganske kjapt. ""

Du har tross alt 80 timer på VATSIM, tilsvarer 70 turer Værnes - Gardermoen med retur. ""

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...