Lars Chr. Hansen Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg besemmer kunn 1/3 så ikke send blomster til meg..he he.... Fader da... skal se om jeg får stoppa kaktussen jeg sendte i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Enda en ny versjon, som egentlig er to versjoner: [image]http://home.online.no/~tb10/slett/forslag5.jpg[/image] [image]http://home.online.no/~tb10/slett/forslag6.jpg[/image] Sistnevnte er i fullstendig vektor format (kan skaleres til alle størrelser uten tap av kvalitet). Forøvrig er alle mine forslag i størrelseorden typisk 10-15-20 cm bredde, og 600DPI. Skulle det mot formodning være behov for enda større tror jeg at jeg skal klare å lage alle logoene som jeg har lagt ut forslag på i vektor format. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det som Tarjei her nevner at filene er av en kvalitet som kan trykkes er viktig, så sant vi ikke kan resample din loggo.......det perfekte formatet er EPS, Tiff eller vektor rundt 300DPI.....stå på det er ikke lett og velge....vinner logo står på vår nye webside i morgen tidlig.....men blir annonsert i dette fora kl 24.00 i kveld..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Geir, en vektorgrafikk har ingen oppløsning, den er en matematisk beskrivelse for et bilde og kan skaleres til hvilken som helst størrelse. Den valgte logoen må dere nesten kreve å få som vektorgrafikk. Men dere kan gå glip av gode ideer hvis noen av kunstnerne her blir skremt av tekniske spesifikasjoner, og det blir kanskje unødvendig strev for de som ikke vinner. Velg en vinner uten å se på tekniske spesifikasjoner. Hvis ikke kunstneren selv kan bearbeide logoen, så er vi nok her som kan hjelpe med det. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det er null problem å laste opp en EPS- versjon av logoen, må dere ha logoforslagene i EPS for at de skal kunne vinne? Edit: Alle mine forslag kan redigeres, resizes, komprimeres og konverteres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Geir, en vektorgrafikk har ingen oppløsning, den er en matematisk beskrivelse for et bilde og kan skaleres til hvilken som helst størrelse. Den valgte logoen må dere nesten kreve å få som vektorgrafikk. Men dere kan gå glip av gode ideer hvis noen av kunstnerne her blir skremt av tekniske spesifikasjoner, og det blir kanskje unødvendig strev for de som ikke vinner. Velg en vinner uten å se på tekniske spesifikasjoner. Hvis ikke kunstneren selv kan bearbeide logoen, så er vi nok her som kan hjelpe med det. . Takk Ilan....man trenger ikke og ha bildene i teknisk oppløsning.....og ja vektor har ingen oppløsning....det er det kreative som vi velger.......ILAN hva med et forslag??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ja, Ilan. Vi vet at du er dyktig når det gjelder datagrafikk og jeg sitter og venter på ett forslag fra deg. Kanskje kan nettop du vinne tre timer i DC-10 simulatoren. Jeg har sansen for Tarjei sine forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar Hvitsand Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Prøver med ett til,jeg. [image]http://home.nktv.no/whitesand/fly4/fly013.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Har ett til på lur her: [image]http://home.no.net/hbjorlo/nsc-logo4.jpg[/image] Alle mine logoer kan resizes til hvilken som helst størrelse siden de baserer seg på vektorgrafikk, men er i tillegg redigert ytterligere med rasterisert grafikk, hilket lett kan gjøres om igjen ved høyere oppløsninger. De ligger på mellom 300 og 400 DPI. Kan lagre dem i TIF, EPS, hva som helst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Johansen Bidne Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Prøvde meg på en liten en til. [image]http://home.no.net/abidne/nsc_logo2.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Takk for tilliten. Jeg kan godt lage én logo til, men neppe bedre enn de andre. Jeg kan i alle fall hjelpe til med å bearbeide valget til en "ordentlig" logo dersom vinneren ikke kan eller ikke vil. Lykke til. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hm, jeg må jo nesten forsøke meg jeg også, det koster jo ingenting å prøve. Men jeg er et nek med bildebehandling og digital "kunst" [image]http://home.no/kikikkukk/NSCsmallogo.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 venter i spenning nå! måtte den beste vinne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Da er dommen falt............... Vi brukte lang tid på og bestemme oss men valget falt til slutt på Daniel Eliassen......... Gratulerer Daniel og velkommen skal du være....for og følge med på Dc-10 prosjektet kan dere holde dere oppdatert på NSC WEB Web sidene blir plasert på eget domene snart. Takk for mange fine forslag og en kjempe jobb. Fra oss i NSC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Grattulere Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Gratulerar Daniel. Flott side Geir Ove. Ser fram til å få prøve denne simulatoren ein gang i framtida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Grattulerer så mye Daniel. Var en flott logo du lagde ja, og om du trenger en co-pilot så er jeg klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Gratulerer Daniel!! Det var mange flotte bidrag her. Men du er en verdig vinner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Gratulerer Daniel. Selv om man ikke vant så var det morsomt å delta. Dette var en konkuranse jeg likte svært godt. Det er morsomt å jobbe i photoshop, og man lærer stadig nye ting av å jobbe med det. Slike konkuranser skulle vært månedlig her på fs.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Gratulerer så mye Daniel! Enig med Tarjei her, dette var en svært underholdene konkurranse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Dette var utrolig morsomt Ser frem til å prøve simulatoren deres... Men jeg håper det ikke er noen tidsfrist til å ta timene siden det kan bli ganske lenge til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Du kan komme når du ønsker Daniel, når simulatoren er på plass er du heders pilot..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Gratulerer Daniel. Skal bli artig å se smilet ditt når du ligger på finale til en eller annen flyplass med simmen vår. Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Gratulerer Daniel Logoen din tar seg godt ut på NSC siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Gratulerer Daniel fra meg også. Var din logo som tok seg best ut på websiden ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei Stig Logoen din var ikke borte den heller, var med i det absolutte tetskiktet til siste avstemming. Som det heter i missekonkurranse "second runner up" Fred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Til Geir Finstad med crew. Vil bare si det er et utrolig spennende prosjekt dere har fått i gang. Og vil ønske dere lykke til videre med å få dette igang. Sånn rent teknisk spørsmål. Blir det ikke alvorlig vanskelig å bare slippe inn hvem som helst for å trykke vilt inni denne simulatoren. Om kankje ikke grafisk, så har vel simulatoren en realisme og prosedyre som er langt over hva en vanlig pcsim-pilot og ola-norman generelt kan hoppe rett inn i .. Dette er jo så nært et virkelig fly man kan komme i system-simulering. Har dere noe plan for eventuell opplæring av personer (som meg) som så gjerne skulle fått kjøpt seg en time, eller to. Og en annen sak. Hva om dere får noen form for teknisk svikt. Som ikke er til å unngå. Finnes det da resurser i området med kjenskap til en slik simulator som er i stand til å utbedre den? Hjelper vel ikke å ringe Gunnars Elektro & blomster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei Espen. Det vil bli et briefing og dedbriefing rom hvor du trenes i denne sumulatoren, slik at du får noe ut av det. Du vil også kunne filmes med små webcams slik at du på debrief kan se hvor tøft det var når motor nr 2 detter ut pga brann på finale.......vår målsettning hele tiden, og det står nedfelt i våre vedtekter også, er og tillby non-profit simulator tillgang til fly intrs, og dette inkluderer en light opplæring..når det gjelder teknisk, så er vi i ferd med og opparbeide oss kontakter, så til alle dere som har kompetanse eller vet om noen...send de til oss er dere snille. GOFI.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.