Gå til innhold

Konkurranse !!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Enda en ny versjon, som egentlig er to versjoner:

 

[image]http://home.online.no/~tb10/slett/forslag5.jpg[/image]

 

 

[image]http://home.online.no/~tb10/slett/forslag6.jpg[/image]

 

Sistnevnte er i fullstendig vektor format (kan skaleres til alle størrelser uten tap av kvalitet). Forøvrig er alle mine forslag i størrelseorden typisk 10-15-20 cm bredde, og 600DPI. Skulle det mot formodning være behov for enda større tror jeg at jeg skal klare å lage alle logoene som jeg har lagt ut forslag på i vektor format.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som Tarjei her nevner at filene er av en kvalitet som kan trykkes er viktig, så sant vi ikke kan resample din loggo.......det perfekte formatet er EPS, Tiff eller vektor rundt 300DPI.....stå på det er ikke lett og velge....vinner logo står på vår nye webside i morgen tidlig.....men blir annonsert i dette fora kl 24.00 i kveld.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir, en vektorgrafikk har ingen oppløsning, den er en matematisk beskrivelse for et bilde og kan skaleres til hvilken som helst størrelse.

Den valgte logoen må dere nesten kreve å få som vektorgrafikk. Men dere kan gå glip av gode ideer hvis noen av kunstnerne her blir skremt av tekniske spesifikasjoner, og det blir kanskje unødvendig strev for de som ikke vinner.

Velg en vinner uten å se på tekniske spesifikasjoner. Hvis ikke kunstneren selv kan bearbeide logoen, så er vi nok her som kan hjelpe med det.

 

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er null problem å laste opp en EPS- versjon av logoen, må dere ha logoforslagene i EPS for at de skal kunne vinne? ""

 

Edit: Alle mine forslag kan redigeres, resizes, komprimeres og konverteres ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir, en vektorgrafikk har ingen oppløsning, den er en matematisk beskrivelse for et bilde og kan skaleres til hvilken som helst størrelse.

Den valgte logoen må dere nesten kreve å få som vektorgrafikk. Men dere kan gå glip av gode ideer hvis noen av kunstnerne her blir skremt av tekniske spesifikasjoner, og det blir kanskje unødvendig strev for de som ikke vinner.

Velg en vinner uten å se på tekniske spesifikasjoner. Hvis ikke kunstneren selv kan bearbeide logoen, så er vi nok her som kan hjelpe med det.

 

.

 

Takk Ilan....man trenger ikke og ha bildene i teknisk oppløsning.....og ja vektor har ingen oppløsning....det er det kreative som vi velger.......ILAN hva med et forslag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett til på lur her:

 

[image]http://home.no.net/hbjorlo/nsc-logo4.jpg[/image]

 

Alle mine logoer kan resizes til hvilken som helst størrelse siden de baserer seg på vektorgrafikk, men er i tillegg redigert ytterligere med rasterisert grafikk, hilket lett kan gjøres om igjen ved høyere oppløsninger. De ligger på mellom 300 og 400 DPI. Kan lagre dem i TIF, EPS, hva som helst... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dommen falt...............

 

Vi brukte lang tid på og bestemme oss men valget falt til slutt på Daniel Eliassen......... Gratulerer Daniel og velkommen skal du være....for og følge med på Dc-10 prosjektet kan dere holde dere oppdatert på NSC WEB

 

Web sidene blir plasert på eget domene snart.

 

Takk for mange fine forslag og en kjempe jobb.

 

Fra oss i NSC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Geir Finstad med crew.

Vil bare si det er et utrolig spennende prosjekt dere har fått i gang. Og vil ønske dere lykke til videre med å få dette igang.

 

Sånn rent teknisk spørsmål. Blir det ikke alvorlig vanskelig å bare slippe inn hvem som helst for å trykke vilt inni denne simulatoren.

Om kankje ikke grafisk, så har vel simulatoren en realisme og prosedyre som er langt over hva en vanlig pcsim-pilot og ola-norman generelt kan hoppe rett inn i .. Dette er jo så nært et virkelig fly man kan komme i system-simulering. Har dere noe plan for eventuell opplæring av personer (som meg) som så gjerne skulle fått kjøpt seg en time, eller to.

 

Og en annen sak. Hva om dere får noen form for teknisk svikt. Som ikke er til å unngå. Finnes det da resurser i området med kjenskap til en slik simulator som er i stand til å utbedre den? Hjelper vel ikke å ringe Gunnars Elektro & blomster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Espen.

Det vil bli et briefing og dedbriefing rom hvor du trenes i denne sumulatoren, slik at du får noe ut av det. Du vil også kunne filmes med små webcams slik at du på debrief kan se hvor tøft det var når motor nr 2 detter ut pga brann på finale.......vår målsettning hele tiden, og det står nedfelt i våre vedtekter også, er og tillby non-profit simulator tillgang til fly intrs, og dette inkluderer en light opplæring..når det gjelder teknisk, så er vi i ferd med og opparbeide oss kontakter, så til alle dere som har kompetanse eller vet om noen...send de til oss er dere snille. GOFI....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...