Steinar Grindstein Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det skal være et flystevne på Sola ifra 12 til 13 Juni. Les mere her: http://www.mil.no/luft/sola-flystn/start/article.jhtml?articleID=67933 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Må jeg kjøre den lille sunny'en min helt til Stavanger å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Hvem har sagt at du må kjøre? Hva med å fly da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Må jo eventuelt kjøre til ENGM eller ENTO, så da kan jeg jo like godt fortsette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Å neida du.. Tog til engm og fly videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Haha, fælt da Får vel nesten gjøre det da...har tenkt meg noen turer til Stavanger til sommeren i allefall, er jo greit å kjenne vegen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Må jeg kjøre den lille sunny'en min helt til Stavanger å Det går uansett fortere enn å kjøre Calibra fra Bodø ..Men det hadde vært utrolig gøy å vært der ja! tror jeg må snuse litt på norwegian.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Trallalala.... muligens fly frå Stord.... muligens båt frå Bømlo.. i allefall.. ca 2.5 timars reising trallalalla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Er det bare meg som ikke har skjønt overskriften eller er den ikke helt i tråd med resten av innlegget ? Spørs om det blir en gul C310 ifra Notodden til Stavanger 12. eller 13. juni iår da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Må jeg kjøre den lille sunny'en min helt til Stavanger å hehe, måtte bare være en Råde bil det ja Kansje jeg skal slo meg med jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Må jeg kjøre den lille sunny'en min helt til Stavanger å hehe, måtte bare være en Råde bil det ja Kansje jeg skal slo meg med jeg også Hahaha, ikke mobb sunny'en Men det kunne jo ha vært intressant, om vi ble noen folk fra Østfold som skulle bortover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg skal til flyshowet i Farnborough i Juli . Gleder meg som en liten drittunge!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Øyvind har du ordet transport. Har veldig lyst på dette jeg og, har hatt det i mange år.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Tar SAS frem og tilbake. Hvis du bestiller snart blir det ikke så dyrt. Jeg og en kamerat bestilte sammen, og det ble litt over to tusen på hver tur\\retur. Nå sliter vi bare med å finne hotell . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Tarjei, kan jeg fly med deg da eller?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Om jeg skal, og du er med å dele utgiftene så er det selvfølgelig mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 hvor mye kommer det på da?? MvH Sven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det kan vi vel ta på mail, send meg noen ord (mailen står i profilen min) om deg selv, alder, hva du driver med osv. slik at jeg vet littegrann om deg, så skal jeg sende deg tilbake et regnestykke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg må vel nesten ta en titt på dette... Haldorsen, Quality-flyplasshotellet skal visst være ganske all right hvis du skal bo der ute. Skal du derimot inn til Stavanger, anbefaler jeg Hotel Victoria og Radisson Atlantic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Sebastian, mens vi er inne på hotell; vet du om Clarion Hotel Stavanger er et fint hotell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Vet at Quality Airport Hotell Stavanger (eller noe slikt) er brukanes og det ligger ikke så langt unna Stavanger Lufthavn Sola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Clarion skal være helt greit, har helt grei beliggenhet, men er litt mer avsides enn Victoria og Atlantic. Men har aldri hørt noe vondt om Clarion. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ellers så kan jeg på det varmeste anbefalle Sola strand hotell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 I "annonsen" på mil.no står det de fleste europeiske militære flytyper...noen som vet om dette innebefatter Russiske fly også? Eller er det fordi de ikke skal være med at det bare er "de fleste" kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend nåmdal Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Clarion Hotel Stavanger er ett bra hotell. Bodde der i høst og kan virkelig anbefale det. Med sauna og boblebad i toppetasjen med fin utsikt over byen. Nyopppusset med gode senger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Okey, takk Sebastian og Erlend! Skal nemlig bo på dette hotellet under Squash-NM om noen uker!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 apropo når man nevner europeske jagere, så får jeg håppe at Red Arrows kommer, det hadde vært konge rått da Red Arrows ps: Emne daton på showet er 12-13 juni, hvis ikke non trur meg så se på Forsvaret flyshow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag R. Stangeland Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Om det kommer spesifikt russiske fly er ikke kjent men en MiG-29 er annonsert (sikkert tysk eller polsk). Ellers er mye av programmet ikke ferdig enda men invitasjoner er utsendt til mange mange.... Av spesifikke ting jeg personlig har tro på kommer er: F-104S-ASA-M, Tornado, F-4 (sannsynligvis tysk men håper på gresk eller tyrkisk), div. aktuelle helikoptre (les NH-90/Merlin etc) +++ Ellers JSF (F-35) og Eurofighter Typhoon (førstnevnte skal godt gjøres kommer hvis den ikke er i Europa fra før på denne tida). Skal prøve å holde forumet oppdatert etterhvert som jeg får vite mer. Skulle ikke forundre meg om det kommer mer info uka før stevnet.... Innkvartering: Telt på Solastranda, low budget uten bar Hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Forresten kommer Eurofighter og Joint Strike Fighter den dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Om det kommer spesifikt russiske fly er ikke kjent men en MiG-29 er annonsert (sikkert tysk eller polsk). Ellers er mye av programmet ikke ferdig enda men invitasjoner er utsendt til mange mange.... Av spesifikke ting jeg personlig har tro på kommer er: F-104S-ASA-M, Tornado, F-4 (sannsynligvis tysk men håper på gresk eller tyrkisk), div. aktuelle helikoptre (les NH-90/Merlin etc) +++ Ellers JSF (F-35) og Eurofighter Typhoon (førstnevnte skal godt gjøres kommer hvis den ikke er i Europa fra før på denne tida). Skal prøve å holde forumet oppdatert etterhvert som jeg får vite mer. Skulle ikke forundre meg om det kommer mer info uka før stevnet.... Hørtes...utrolig bra ut...har sett det meste før, men det betyr ikke at det skal bli utrolig artig å se det igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.