Øyvind Haldorsen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Oslo-New York: Avgang 11.15 Ankomst 13.50 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 avgang oslo 1115... ankomst USA 1350 US time samme dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johnsen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hei... dette er flight planen for B757-200 / RB211-535E4B @MGTOW 255.000 lbs og 10.000 lbs Minimum Fuel Over Destination. Tidene er basert på 65% Wind Prediction. 1. EWR-OSL i Januar 6:48 2. EWR-OSL i Juli 6:56 3. OSL-EWR i Januar 8:18 4. OSL-EWR i Juli 7:50 Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Høres bra ut dette, lurer på hva prisen blir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Brestrup Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Prisen blir kr 6316,82 tur/retur i saueflokk-klasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Men "saueflokk" klasse/coach/economy/turistklasse (kjært barn har mange navn ja osv..) ombord i Continental er ikke ille da. Med tanke på at Continental har puttet inn 172 seter, sitter du absolutt ikke direkte trangt. Jeg har riktignok ikke fløyet med Continental men med Northwest og United, og de kjører med ca. samme sete-konfig. Tur-operatører (og evt. lavpris) som putter inn opp til 235 seter i en stakkars B757-200 (oj så tung jeg ble..), mener å huske at bl.a. Britiannia kjører med et sete-antall i nærheten av dette. Da kan man jo tenke selv, at å sitte på et fly med 235 seter kontra å sitte med 172 seter er en ganske forskjellig. Blir fort noen inch å gå på da... heldigvis.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DM Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Husk at et biz/1.st stjeler nesten like mye plass som 3 seter på økonomi, dvs 16 biz/1.st = 48 seter i øko. Hadde CO hatt all-eco hadde det blitt ca 200 seter med samme galley arrangement. Setevidden i coach er 17,2" og pitchen er 31", alså veldig likt f.eks SAS 73G eller BU 737. Tilsvarende tall for SAS øko 330/340 er 17,7" og 32" BA WT 744: 17,5" og 31" AA MRTC 772: 18,2" 33-35" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johnsen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hei... dette er setekonfigurasjonen på BusinessFirst B757-200 våres. Rad 1-4 BusinessFist 55" pitch. 16 seter og 1 lavatory. Rad 8-14 Economy 31" pitch, rad 15-16 Economy Overwing Type III Exit 39" og 38" pitch, rad 17-19 Economy 32" pitch og rad 20-34 Economy 31" pitch. 156 seter og 3 lavatories. Det er Sicma model 5049 seter i BusinessFirst og Koito seter i Economy. Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaus Noddeland Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 I tillegg starter Germanwings flygninger til Köln fra GM i mars. Priser omtrent som hos Ryanair.. http://www24.germanwings.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Germanwings!!! Korsn fly bruker de da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 A319 og A320 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Prisen blir kr 6316,82 tur/retur i saueflokk-klasse. Der fant jeg også prisene når jeg søker på sidene hos Continental. Det pussige er jo at du får omtrent samme pris på denne turen om du reiser direkte fra Oslo eller tar turen via Amsterdam. Og for ikke å snakke om at du kan reise billigere med SAS via København..... Her får jeg bare håpe på et introduksjonstilbud fra Continental Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det pussige er jo at du får omtrent samme pris på denne turen om du reiser direkte fra Oslo eller tar turen via Amsterdam. Hvorfor har jeg en følelse allerede, at en god del fly-interesserte (deriblant en del av flightsim.no) vil foretrekke å fly via Amsterdam Schipol - hvis de først skal sette seg på et Continental til USA. Ihvertfall er det rimelig mye og interessant trafikk på Schipol, som sikkert blir en x-tra "gratis bonus" ved en slik tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.