Gå til innhold

Expire in 2 days fra AVC


Einar Kristiansen

Anbefalte innlegg

Nei, jeg har ikke det..

Men av en eller annen grunn så begynner voicen å hakke når jeg starter opp FS.

Har gjort litt forsøk med det der, og det vises helt klart at AVC hakker når jeg kjører FS i bakgrunnen.

Det går helt fint å sitte ATC med AVC, men å bruke AVC når jeg flyr er helt uaktuelt!

Har forøvrig 1600MHz 512MB RAM, så det er vel kanskje ikke PCen det er noe iveien med, men måten jeg har satt ting opp på!

Noen som har noe råd til hvordan man kan få bedre flyt ved bruk av AVC og FS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har et Pci lydkort, så kan plasseringen av kortet ha noe å si. Prøv å sett lydkortet i slot nr 2 regnet fra Agpslotten!

Og det fungerte i alle fall kjempefint for meg selv om jeg sannsynligvis har "klubbens" dårligste PC med 450 MHz CPU, 448 MB RAM og et 16 MB skjermkort. Dessuten er maskinen uten AGP-slot, men skjermkortet og lydkortet byttet plass og dermed var det slutt med hakkingen i lyden.

Nok et glimrende råd fra Hans Olav "" (kjekt å ha slike guruer blant oss...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig poenget med å fornye en betaversjon hver 14 dag?

Vil han at det skal være payware til slutt så er det greit det men kunne jo vært kjekkere å latt betaen få lov til å virke noen måneder ihvertfall...

 

Poenget med en beta er jo å få tilbakemeldinger om bugs og lignende. Når de mener de har klart å luke ut det meste, vil de sannsynligvis release full versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baard,

 

En liten korreksjon til ditt innlegg.

 

Så langt har det vært i 2-ukers utvidelser, men såvidt jeg kan se er siste versjon gyldig til 31 mars ""

 

Som påpekt også av Børge, en beta-versjon er kun en test-utgave, og inntil denne fungerer tilfredsstillende (basert på tilbakemeldinger) så holdes den igjen før offisiell utgivelse.

 

Fordelen med en Public Beta er at test-teamet da utvides, og det vil være enklere å finne feil/mangler som kan være oversett av den opprinnelige gruppen.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...