Gå til innhold

Virtuelle flyselskap


Kim Jørgen Brenna

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke så mange virtuelle flyselskap som baserer seg på VATSIM, så det tror jeg ikke skal være noe problem.

Selv vil jeg annbefale Scandinavian Virtual Airline (SVA).

Har vært pilot der en stund nå, og jeg er utrolig fornøyd med hvor bra dette selskapet er.

Her stillers det et krav til piloten, det er både opptaksprøve (fly en liten tur med F-50 i Sverige å send inn videoen).

Deretter må du fly 10 timer på F-50 før du får gå vidre til neste flyklasse, mer info, og bedre forståelse av hva jeg snakker om får du hvis du tar en titt på hjemmesiden som er linket ovenfor.

 

Her har du også en liten liste over Virtuelle Flyselskap i Europa.

Her har du VATSIM sin liste over Virtuelle flyselskap.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil anbefale virtualnorwegian til tross for at vi ikke har så mange flytyper....

 

Men vi har nettop startet et "datterselskap" for de som virkelig er aktive i VNAS.

Der har vi disse modellene å velge i:

 

- Fokker 70

- DC-9-41 (PAX)

- DC-9-33 (Cargo)

- Boeing 737-600 (PAX)

- McDonnell Douglas MD 11 (Cargo)

- Antonov AN124 (Cargo)

- Concorde (PAX)

- Airbus A340-600 (PAX)

 

Lykke til med valget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Kim

 

Jeg kan varmt anbefale Air Danmark. Det er et dansk virtual flyselskab uden relationer til nogle "real world" airlines. Der er ingen optagelsesprøve så du melder dig bare ind. Jeg kunne blive ved med at fortælle om Air Danmark, men prøv at gå ind på www.airdk.dk så kan du selv se om det er noget.

 

Med venlig hilsen

Charles Nielsen

www.chass.dk

www.airdk.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virtual Norwegian er selskapet for deg som ynskjer eit flott miljø blant pilotane (alle kjenner alle.. nesten)

Det er ikkje så mange fly å velge mellom, men som Håkon "vevsjef" Helgesen seier så held me på med eit nytt datterselskap med mange fly. Me har basert oss på KUN Norwegian (gjeld ikkje datterselskapet) og me flyr kun rutene som Norwegian flyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virtual Norwegian er selskapet for deg som ynskjer eit flott miljø blant pilotane (alle kjenner alle.. nesten)

 

Det er sikkert og vist! "" go norwegian!

 

Siden eg e Squadron Leader 337s på Bardufoss så tipser jeg deg også til å ta en titt der også! de holder på med å oppdatere no, så snart blir det VELDIG bra!

""

http://www.virtual-luftforsvaret.org/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen; Virtual Coast Air

 

Bedre VA finner du ikke! ""

 

Det er helt korrekt, kjære kollega ""

 

Virtual Coast Air er et meget seriøst selskap. Vi har ca. 30 aktive piloter, og vi som piloter blir hørt av ledelsen og alle våre meninger har like mye å si. Seriøst til tross, vi har også veldig mye morro.

 

Vi har også en spennende og variert flyflåte som gir mye utfordring. Alle fly VCA har i sin flåte fåes som gode freeware fly på nettet.

 

Om du har noen spørsmål som pilot i VCA har vi et eget forum hvor du får raskt svar, anbefaler virkelig å ta en nærmere titt.

 

Oi, jeg glemte nesten: Vi har et stort rutenett med mange utfordrende og interesante destinasjoner i Norge og resten av verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva med Virtual Kato Air, eller Bergen Air Transport? De er enda ikke laget enda.

 

Det finnes bedre VA enn Virtual Coast Air. Det er mange grunner til det. Det er ikke vanskelig å slå VirtualCoast air "".

 

Se på Virtual Norwegian der jeg er med. Det er et eksempel hvordan en skal drive et VA.

 

Ådne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...hvis du omestemmer deg: www.vbraa.com Virtual SAS/Braathens!!!

 

Vi er riktignok fortsatt i oppdateringsfasen fra Virtual Braathens til SAS/Braathens, men innen juletider vil det være klart. Rutene kan bli litt forsinket...Dvs. vi har jo mange ruter, men noen gjennstår ""

 

737-405

737-505

737-683

737-705/783

737-883

 

Man kan fly både offline, online og VATSIM.

Og det er lett å finne gode fly! FFX (greit nok) Kittyhawk (bra freeware!) og PMDG. Så jeg sier: OMBESTEM DEG OG GÅ FOR VIRTUAL SAS/BRAATHENS! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Danish Air Transport VA...Flyger cargo, charter, og vanlig ruteflyging i Norge og Danmark..

Datva er ikkje helt ferdig enda..Visst du ville kunne du gjerne vert med å hjelpe oss..Vi trenger alltid's nye ide kilder:), og sann det ser ut no er det ett ganske spennede prosjekt ""

 

Ta kontakt visst du er interssert. erlend_halvorsen@msn.com

 

Og til slutt: I DATva kan du sjølv bestemme om du vil registrere deg som VATSIM flyger eller ikkje "" - Sååå, det er opp til deg. ""

 

Og HELT til slutt "":

Vi har også laget software der du kan se hvem som har booket seg inn på forskjellige flight. Der kan du selv booke en flight og alt blir automatisk lagt inn i Rating systemet vårt. Håper du ombestemmer deg da ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...