Freddy Wilhelmsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Sitter en gutt med virkelig godt humør, og gode språkkunnskaper på DEL nå.. http://icecast.nome.no:8000 LOL Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det stemmer! Dette er den kjente "ISAK" hehe...Han er kjent i flymiljøet og blant flygeledere til å være en skikkelig spøkefugl, som bryter mange av reglene til hvordan man skal oppføre seg på radioen. Han bruker både Norsk, fransk og tysk i stedetfor Engelsk, og han gjør hverdagen lettere for flygere med humøret sitt. Alle som flyr til Gardermoen vanlig kjenner han igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Han høres litt happy ut, ja! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Hehe! Han slengte ut masse franske strofer til en kvinnelig fransk pilot, hun svarte med og si "hej då" ( svensk), Isak utbryter så.. "heeei!!... that was swedish!!!! " Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hehe! Han slengte ut masse franske strofer til en kvinnelig fransk pilot, hun svarte med og si "hej då" ( svensk), Isak utbryter så.. "heeei!!... that was swedish!!!! " Freddy Haha! Isak er kongen vøtt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 nå skjønner jeg humoren. LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erling Olsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Noen som vet arbeidstimene / turnusen hans? HEHEHEHEHEHE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Noen som vet arbeidstimene / turnusen hans? HEHEHEHEHEHE Nei, har spurt noen før, men det er visst ikke så populært å publisere slikt. Vaktlistene blir satt opp noen dager eller uker i forveien (correct meg hvis det er feil), så det er vanskelig å si når han sitter der. Sånn at dere vet det; så er han Supervisor i tårnet på Gardermoen. Kult eksempel for flygelederne da...hehe Forresten: Har fått mail av luftfartstilsynet, og de sier det også er lov med streaming...så det kommer til å fortsette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ho ho! "Trés bien! Trés bien! Do you need som de-icing? Oui, oui!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja virkelig lystig kar det der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jepp, dette var en artigkar, sånne skulle det vært fler av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Isak er en artig kar !.det har han vært i alle år jeg har hørt på scanner ..... Han er ikke lite kjent for sine artigheter heller hehe Go Isak.. ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Å da antager jeg at du skal de ice flygplanet Arti kar ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hørte det jeg og, Stian Takk Vegar, som gir oss denne underholdingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hehehehe ! "Da er 1000 kroners..nei, 8000 kroners spørsmålet. Skal du eller skal du ikke av-ise." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 haha stå på Isak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja kjempe arti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 er han på enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja det tror jeg nå. men Vegard slutta å stream nå, han sku Være ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er det bare meg som ikke får dette til å fungere eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg får det heller ikke til å virke. " Siden kan ikke vises " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 akkurat nå er streamingen nede fordi jeg er ATC. Jeg gir beskjed når den er oppe igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 akkurat nå er streamingen nede fordi jeg er ATC. Jeg gir beskjed når den er oppe igjen. Om den er oppe eller ikke spiller ingen rolle for meg.. Den virker ikke her uansett av en eller annen merkelig grunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 akkurat nå er streamingen nede fordi jeg er ATC. Jeg gir beskjed når den er oppe igjen. neeeeeeeeeeeeeeeiiiii! Jeg vil høre isak!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 forsatt ATC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nå streamer han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du burde vært radiovert Vegar......... Kødder ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 nå streames det...fra nå av gidder jeg ikke si fra når jeg begynner å streame eller ikke...dere får bare sjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Madsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kjempetøft!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.