Roy Halvorsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hva tror man om dette da? hehehe FULL FEST PÅ FLYET Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvordan har de tenkt å få plass til det? Alle pax må jo ha seter med setebelt i forbindelse med TO og landing. De kan jo kutte ned på antall pax, men det vil føre til mindre cash i lomma. tvilsomt at det er det de vil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Lund Osdal Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Her blir det liv... ...RAI, RAI!! Neida, men det ser jo litt kult ut da! "Lavkostfly med karaoke, dansekonkurranser, øl og pizza i flypuben... " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 nei du eneste å gjøre er å prøve ut selskapet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Slik jeg forstod det: Pax'er nede og pub oppe i 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Er jo ikke akkurat plas til 400pax oppe i en 747 da... Så det kommer jo til å bli fight om å få være i baren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvis det blir noe av dette så håper jeg de har kvote på drikkevarene så det ikke ender opp med fulle pax som flytter seg fra side til side i puben for å få flyet til å rolle Det med setebelter, jeg har hørt om fly med stående buffet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Møien Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det blir tydelighvis ingen flygning til USA for dem. Nå har nemelig FAA lagt ned forbud mot do-kø på flygninger til USA. Hvordan dette skal løses vet ingen. Tror ikke det er tillatt med dansegulv hvis do kø er forbudt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det med setebelter, jeg har hørt om fly med stående buffet neppe under TO og landing.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nei, da blir det tilbake til stolene. Lurer på hvordan dette skal gå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nå har jeg hørt det også Hvordan skal de passe på Gærne Nordmenn, med billig sprit innabords er mer en jeg klarer og forestille meg Men, ideen er kanskje ideel, for mange som ønsker og "feste" seg fra sted til sted.. Men jeg tror kanskje at den ligger litt langt fremme ennå.. Men tanken, kan jo være spennende.. men dog skremmende, 400 fulle passasjerer som står i barkø for ikke og si toalettkø. Joda Da bør de har noen sterke pursere ombord "just in case"._ Oddvar Braathen1976 Vnas325 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg stiller meg gjerne først i billett køen der..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hmmm fekk lysst å reise til Australia hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg stiller meg gjerne først i billett køen der..... Kan ikke tenke meg noe jævligere enn å fly til Australia med en gjeng fulle engelskmenn (de eneste i verden som er mer ubehagelige enn nordmenn i fylla). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.