Jan Erik Kristoffersen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ifølge atis var det dårlige baneforhold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 VILL HØRE APPROACH!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ifølge atis var det dårlige baneforhold Ja det var nok det hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herman Hetland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ja nå har du snakka? Men det kommer jo ikke noe lyd fra tårnet etter du sa: "ja nå kommer delivery på gardemoen" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ento kommer nok også opp på lufta snart ifra meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herman Hetland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er det bedre lyd på den første linken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Får du inn mye fra ENTO da? Tønsberg er jo laaangt unna.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Er det bedre lyd på den første linken? Akkurat samme lydkvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg stikker en tur...Han står på 119,97, (approach, departure). Signalene fra Røyken er litt dårligere enn fra pilotene, men dere hører det Kom med synspunkter, folkens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Må si det er -stor- forskjell mellom ATCene der nede, og de her oppe Får vel snart hive meg i litt streaming jeg også Bodø Tower eller Approach? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Må si det er -stor- forskjell mellom ATCene der nede, og de her oppe Får vel snart hive meg i litt streaming jeg også Bodø Tower eller Approach? Hvordan forskjell da? Ja, hiv deg på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Får du inn mye fra ENTO da? Tønsberg er ji laaangt unna.... Ehhhhhhhh.. Langt??? Regner med at det var en spøk. Strøkne forhold her ifra Ento iallfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hehe...på en bra dag kan du se flya lande fra vestfjorden da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herman Hetland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er den første linken fremdeles ENGM approach/departure? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Er den første linken fremdeles ENGM approach/departure? Linken er felles. Noen ganger blir det streamet approach og departure når det er lite trafikk på delivery/ground. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herman Hetland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 greit Bare lurte på om du hadde skiftet til torp eller noe.. Gardemoen er jo rått å høre på.. Har enda ikke hørt noe landingklarering..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 greit Bare lurte på om du hadde skiftet til torp eller noe.. Gardemoen er jo rått å høre på.. Har enda ikke hørt noe landingklarering..hehe Nei, det er fordi dette er approach/departure som tar seg av Gardermoen TMA. Tower gir landingsklareringer, men signalene på tårnet er foreløpig for dårlig til å kunne streames med god samvittighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hehe...på en bra dag kan du se flya lande fra vestfjorden da Ja sid ut av Torp før den deler seg til Tivol 1t og Artor 1t går jo rett over jobben min.. Løper ut hver eneste gang jeg hører et fly.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herman Hetland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 http://www2.osl.no/indexx.asp?oslurl=%2Fflytider%2Findex.asp&avgang=false&lufthavnkode=&fromDate=2004-01-06&fromTime=19&toTime=2&x=19&y=3 hehehhe sitter og hører approachen prater med det flyet nå! Fikk nettopp beskjed om å descente FL100!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Meget bra Vegar! Sitter i skrivende stund og hører på Approach..Må si at disse russiske airoflotpilotene snakker utrolig dårlig engelsk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hehe...på en bra dag kan du se flya lande fra vestfjorden da Ja sid ut av Torp før den deler seg til Tivol 1t og Artor 1t går jo rett over jobben min.. Løper ut hver eneste gang jeg hører et fly.. Gøy! Hvor jobber du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herman Hetland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 HAHAHAHAH akkurat det samme sa jeg!! sa det til en kamerat faktisk:P vanvittig vanskelig å forstå dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Glimrened jobbet! Sitter i Sulitjelma langt oppe i det kalde nord å hører Gardermoen Luxus Steinar Greindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hehe...på en bra dag kan du se flya lande fra vestfjorden da Ja sid ut av Torp før den deler seg til Tivol 1t og Artor 1t går jo rett over jobben min.. Løper ut hver eneste gang jeg hører et fly.. Gøy! Hvor jobber du? Oppe på Auli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jamen da har du har du vel fin utsikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jamen da har du har du vel fin utsikt Ehhh.. Ikke der jeg jobber iallfall... Rett opp på himmelen er sikten bra, men ellers så er sikten rett på jernbaneskinnene eller i noen trær og MASSE nye Nissan`er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Haha, jaja...biler er kjedelige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Haha, jaja...biler er kjedelige... He he.. Ja, iallfall Nissan.. De begynner jeg å bli DRITT lei av å holde på med nå iallfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Du får gå over til fly da vet du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Vegar! Dette er utrolig flott! Den satt vel passe hardt for de tullingene her på forumet som skal gå rundt og bable om hva som er forbudt, og hva som ikke er forbudt, for å gjøre ting surt for sine med-medlemmer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.