Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
greit ""

Bare lurte på om du hadde skiftet til torp eller noe..:P

Gardemoen er jo rått å høre på..:P

Har enda ikke hørt noe landingklarering..hehe

Nei, det er fordi dette er approach/departure som tar seg av Gardermoen TMA. Tower gir landingsklareringer, men signalene på tårnet er foreløpig for dårlig til å kunne streames med god samvittighet! ""

Skrevet
hehe...på en bra dag kan du se flya lande fra vestfjorden da ""

Ja sid ut av Torp før den deler seg til Tivol 1t og Artor 1t går jo rett over jobben min.. Løper ut hver eneste gang jeg hører et fly.. ""

Skrevet

Ja sid ut av Torp før den deler seg til Tivol 1t og Artor 1t går jo rett over jobben min.. Løper ut hver eneste gang jeg hører et fly.. ""

Gøy! "" Hvor jobber du?

Skrevet

Gøy! "" Hvor jobber du?

Oppe på Auli.

Skrevet
Jamen da har du har du vel fin utsikt ""

Ehhh.. Ikke der jeg jobber iallfall... Rett opp på himmelen er sikten bra, men ellers så er sikten rett på jernbaneskinnene eller i noen trær og MASSE nye Nissan`er. ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...