Gå til innhold

Kun timer igjen


Einar Kristiansen

Anbefalte innlegg

Joa, ha en fortsatt god tur!

 

Har forøvrig fløyet ENGM-EGLL-ENGM sammen med Ivar! Er imponerende bra med trafikk og ATC nede i Heathrow på en søndags formidag! Og i Oslo også for en gangs skyld! Takk til Rune og Mathias som satt på som ATC! Merket at antall flygninger til/fra ENGM øket når ATC`en kom! ""

Var forøvrig fantastisk å ankomme ENGM! Fløy TOR 3F for 19R, vinden var på 180 grader, og jeg fløy med solnedgangen på min venstre side! Og været var CAVOK! Ble klarert en visual approach fra 5000 for via NIRIG! Utrolig vakkert!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Georg, kansje Einar ville være litt sosial med oss andre.

 

Helt korrekt,tanken var å ha det litt artig med dere på en søndagsformiddag."Kun timer igjen" kan jo være så mangt.Men det tok ikke lange tiden før det hadde gått opp for dere hva det dreide seg om..hehe!

Vel,turen gikk greit,det jeg kansje var mest spent på var ATC'en i USA. "" Hvordan kommer dette til å gå? Joda, kjempefint "" Hyggelig CTR i Nord-Canada og i Atlanta.Men de snakker enormt fort,så her gjelder det å være skjerpet til en hver tid..Etter 8-timer airborne landet jeg trykt på Atlanta int airport..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå?

 

ER det så lenge?

Trudde det var max. 5min.. ""

 

Det er klart, når man er på langttur og ligger mange timer på cruise må man få være vekke fra skjermen litt, men fra clearance til cruise, gjerne litt etter, og når man nærmer seg descend til shutdown, samt når det ellers er mye trafikk i området, bør man være ved skjermen så ye som mulig, helst hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...