Gå til innhold

Boeing 777ER til Bodø fredag


Frode Kaspersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Har lurt litt på hvorfor denne 777`n skulle inn til Bodø..?

Skulle de egentlig bytte mannskap i bodø, og var det alt de skulle der??

Jeg ville jo mene at siden dette flyet skulle til Dubai, så er jo bodø en veldig stor omvei for dem..

Midt i Europa et sted ville jo vært mere mere lønnsomt for dem.. ?

Jeg vet at flyet har tatt en low ap. i Bodø, men det er faktisk folk som ikke engang tror på dette. (Ikke spør meg om hvorfor).

Sendte den supere fila som Roald hadde til dem, og har ikke hørt noe tilbake da """"

Mulig de tror på det nå da.. ""

Men iallfall,,,,, hvorfor akkurat bodø.

Jeg må ha noe å si tilbake til dem. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Arne, det har nok litt med jordens krumming å gjøre. Nå har ikke jeg globusen foran meg, men slik jeg tenker ihverfall så er nok ikke strake veien(rett linje) i fra Seattle til Dubai den korteste!

 

Jo da.. Det skjønner jeg og jeg vet åssen ruten sånn ca blir, men det er ikke lett å forklare til noen som ikke tror på at dette i det heletatt har funnet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som tidligere nevnt... Bodø ligger nok midt i korteste ruta!

Dessuten er jo Rullebanen i Bodø en av de lengste i hele nordkalotten..

 

Dem som ser på ruta på et flatt kart, stusser sikkert, men som tidligere nevnt... en storsirkel er korteste vei mellom A og B! finn en globus og ta en titt!

 

Er forresten en her på jobben som påstår han så 777'en ta av på Lørdag sånn i 12 tida... kanskje en chartermaskin? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...