Einar Kristiansen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Kjempebra Roald! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Takk Roald Må si at det er typisk når sånt skal komme at det er noe som kommer i veien hehe !..... Har skjedd endel på ENGM også ja....eks med tanke på Swissair MD11 som valgte 19L, mens all annen trafikk landa på 19R uhhu ... ! Men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Supert Roald , kjekt og høre !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Han fyren i tårnet spurte om Boeing501 ville ha kode 7 av brannstasjonen. Hva er kode 7? Edit: Hvordan tar du opp fra en scaner, og hva brukte du for å redigere lydopptaket med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Takk Roald Har skjedd endel på ENGM også ja....eks med tanke på Swissair MD11 som valgte 19L, mens all annen trafikk landa på 19R uhhu ... ! Men men Da lo jeg godt da jeg hørte det Men synd for de som hadde møtt opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 GFL... Jeg var der selv.... vi var rundt ti stk som bannet godt da vi så/hørte at den ville ha 19L ... hehe... kjipt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hehe, hørte det etterpå ja. Satt selv å overhørte det hele, og hørte "you can expekt 19L for landing" på ctr tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har lurt litt på hvorfor denne 777`n skulle inn til Bodø..? Skulle de egentlig bytte mannskap i bodø, og var det alt de skulle der?? Jeg ville jo mene at siden dette flyet skulle til Dubai, så er jo bodø en veldig stor omvei for dem.. Midt i Europa et sted ville jo vært mere mere lønnsomt for dem.. ? Jeg vet at flyet har tatt en low ap. i Bodø, men det er faktisk folk som ikke engang tror på dette. (Ikke spør meg om hvorfor). Sendte den supere fila som Roald hadde til dem, og har ikke hørt noe tilbake da Mulig de tror på det nå da.. Men iallfall,,,,, hvorfor akkurat bodø. Jeg må ha noe å si tilbake til dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Tom Arne, det har nok litt med jordens krumming å gjøre. Nå har ikke jeg globusen foran meg, men slik jeg tenker ihverfall så er nok ikke strake veien(rett linje) i fra Seattle til Dubai den korteste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Tom Arne, det har nok litt med jordens krumming å gjøre. Nå har ikke jeg globusen foran meg, men slik jeg tenker ihverfall så er nok ikke strake veien(rett linje) i fra Seattle til Dubai den korteste! Jo da.. Det skjønner jeg og jeg vet åssen ruten sånn ca blir, men det er ikke lett å forklare til noen som ikke tror på at dette i det heletatt har funnet sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jo da.. Det skjønner jeg og jeg vet åssen ruten sånn ca blir, men det er ikke lett å forklare til noen som ikke tror på at dette i det heletatt har funnet sted. Meget enkelt, be dem ta seg en tur innom her! La dem se video/lyd/bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Kanskje vi skal skrive en mail til Boeing å spørre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Rodahl Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 som tidligere nevnt... Bodø ligger nok midt i korteste ruta! Dessuten er jo Rullebanen i Bodø en av de lengste i hele nordkalotten.. Dem som ser på ruta på et flatt kart, stusser sikkert, men som tidligere nevnt... en storsirkel er korteste vei mellom A og B! finn en globus og ta en titt! Er forresten en her på jobben som påstår han så 777'en ta av på Lørdag sånn i 12 tida... kanskje en chartermaskin? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.