Gå til innhold

Nei, nei og atter nei


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Det er vist ikke grenser for hva man skal plages med i FS. Av en eller anna grunn vil flyene mine kun svige til høyre når jeg står på bakken. Skulle taxe ut til rullebanen, og etter at jeg hadde hadd pushback var det på tide å begynne taxing mot bane 15. Jeg måtte svinge til venstre for å ungå andre fly, men av en ufårståelig grunn ville flyet kun til høyre. Jeg bruker Wingman Extreme Digital 3D ifra Logitech. Skulle ut å teste den nye texturen til Default 777 når problemet oppsto.

 

Er det noen her som her ei forklaring på dette? Har de nyeste drivere ifra Logitech.

 

Med vennlig hilsen

Steinar Grindstein ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorkraft, nei Jensen. Han sier jo at flyet styrer seg en vei, og det tyder jo pussig nok på at han må ha gitt på for å få dette til...

 

Over til spørsmålet hadde jeg samme problemet med min Logitech WingMan Strike Force 3D, er temmeli lei av at den hele tiden har et problem og skal kjøpe skikkelig stikke etter jul... Jeg løste mitt problem med at jeg fant ut at "spaken" (genialt navn, styrepinne er et annet forslag) ikke sentrerte seg helt, og dermed helte en god del mot siden uten at jeg merket det. Når jeg da ga på gass, svingte flyet den veien spaken pekte. Løste dette med å koble ut sentreringsfjæren og sentrere stikka selv ""

 

For å kaste mer dritt om Logitech kan jeg nevne at trådløse tastaturer fra dem er noe skit på Win XP, og trøbler hele tiden med drivere. Samme gjelder den trådløse musa.

No more Logitech! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Begge motorene går med lik ytelse. Flyet svinger ca 5grader til venstre før det ombestemmer seg, og svinger hart høyre.

 

Flyet ditt er helt klart i en tilstand av politisk villrede. Det sniffer litt på sosialismen, for deretter å dra hardt over på den kapitalistiske sti. Jeg vil anbefale deg å snakke med flyet, overbevis det om at en balanse mellom høyere og venstre siden er veien å gå, så skal du se det beveger seg rett frem til alle døgnets tider. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal si mæ helt enig i det med de tråløse tastaturene til Logitech. I Påska måtte to ganger på tre daga låne mæ et anna tastatur for å få starta opp maskina da den ikke fant det tråløse tastaturet mitt. Skal lov dokker at første arbeidsdag etter påska gikk det tastaturet på hode ut av døra hos mæ "". Men musa beholdt æ, og den har ALDRI fuska,Vist man da ser bort ifra at den SLUKER batterier da.

 

Så moralen blir at man kan bruk tråløs mus, men ikke tråløst tastatur ifra Logitech. (Vist man har råd til batterier da)

 

Med vennlig hilsen

Steinar Grindsten ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL. Neida, jeg har innstallert driverene som var med på CD'n, hentet ned nye fra Logitech.com, men fortsatt blir jeg ikke kvitt den [sensurert] skitn. ""

 

Ang. batterier ja, så pleier mitt tastatur å gi beskjed om hver dag at noe er galt med batteriene, og at de begynner å bli tomme. Jeg springer ut og kjøper nye, men etter 30 timer kommer denne varslen igjen, pluss at tastaturet hele tiden må switche mellom Com1 og Com2 for å fungere.

 

Musa sluker også batteri, og bruker omlag en uke på 2x AA batterier. Kan forresten legge til at denne "herligheten" jeg kjemper med hver dag kostet meg 1400,- for ett og et halvt år siden, no more """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal si mæ helt enig i det med de tråløse tastaturene til Logitech. I Påska måtte to ganger på tre daga låne mæ et anna tastatur for å få starta opp maskina da den ikke fant det tråløse tastaturet mitt. Skal lov dokker at første arbeidsdag etter påska gikk det tastaturet på hode ut av døra hos mæ "". Men musa beholdt æ, og den har ALDRI fuska,Vist man da ser bort ifra at den SLUKER batterier da.

 

Så moralen blir at man kan bruk tråløs mus, men ikke tråløst tastatur ifra Logitech. (Vist man har råd til batterier da)

 

Med vennlig hilsen

Steinar Grindsten ""

 

Vennligst skriv på bokmål.

 

Logitech tastaturer og mus har aldri ALDRI "fusket" noen gang her hos meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal si mæ helt enig i det med de tråløse tastaturene til Logitech. I Påska måtte to ganger på tre daga låne mæ et anna tastatur for å få starta opp maskina da den ikke fant det tråløse tastaturet mitt. Skal lov dokker at første arbeidsdag etter påska gikk det tastaturet på hode ut av døra hos mæ "". Men musa beholdt æ, og den har ALDRI fuska,Vist man da ser bort ifra at den SLUKER batterier da.

 

Så moralen blir at man kan bruk tråløs mus, men ikke tråløst tastatur ifra Logitech. (Vist man har råd til batterier da)

 

Med vennlig hilsen

Steinar Grindsten ""

 

Vennligst skriv på bokmål.

 

Logitech tastaturer og mus har aldri ALDRI "fusket" noen gang her hos meg!

 

"Oversatt" til bokmål:

 

Jeg skal si meg helt enig i det med de tråløse tastaturene til Logitech. I Påska måtte to ganger på tre dager låne meg et annet tastatur for å få starta opp maskina da den ikke fant det tråløse tastaturet mitt. Skal love dere at første arbeidsdag etter påska gikk det tastaturet på hode ut av døra hos meg "". Men musa beholdt jeg, og den har ALDRI fusket, vis man da ser bort ifra at den SLUKER batterier da.

 

Så moralen blir at man kan bruke tråløs mus, men ikke tråløst tastatur fra Logitech. (Vis man har råd til batterier da)

 

Med vennlig hilsen

Steinar Grindsten ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...