Steinar Grindstein Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det er vist ikke grenser for hva man skal plages med i FS. Av en eller anna grunn vil flyene mine kun svige til høyre når jeg står på bakken. Skulle taxe ut til rullebanen, og etter at jeg hadde hadd pushback var det på tide å begynne taxing mot bane 15. Jeg måtte svinge til venstre for å ungå andre fly, men av en ufårståelig grunn ville flyet kun til høyre. Jeg bruker Wingman Extreme Digital 3D ifra Logitech. Skulle ut å teste den nye texturen til Default 777 når problemet oppsto. Er det noen her som her ei forklaring på dette? Har de nyeste drivere ifra Logitech. Med vennlig hilsen Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Har du kalibrert den skikkelig i kontrollpanelet? er det en usb stikke? hvis det er vanlig gameport stikke, skjekk om alle pinnene er skikkelige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Der som gjør det hele enda mer merkelig er at den fungerte 100% så sent som inatt . Den har ikke vert frakobla på ukesvis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Oisann, dette har skjedd med alle Logitechstikkene mine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Og hva har du gjort da Alexander? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 kremt. har du sjekket at alle motorene har drivkraft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det var vel nesten slikt som skjedde med min M$ Sidewinder stikke (gameport) stikke også, jeg prøvde mye forskjellig, men måtte til slutt kjøpe ny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Ja! Begge motorene går med lik ytelse. Flyet svinger ca 5grader til venstre før det ombestemmer seg, og svinger hart høyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Mikalsen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Har helt like stikke som deg, hadde samme problem for lenge siden. Husker ikke helt hva jeg gjorde, men det ordna seg igjen. Prøv å laste ned nye drivere fra logitech's hjemmeside og kalibrer stikka skikkelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Har du satt på autorudder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Autorudder er av. Har bestandig hatt den av også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det jeg gjorde var å skru den opp. Da fant jeg ut at hele greia ikke var helt god i "huet" . Så det jeg gjorde, var å kjøpe ny! Saitek X45! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Motorkraft, nei Jensen. Han sier jo at flyet styrer seg en vei, og det tyder jo pussig nok på at han må ha gitt på for å få dette til... Over til spørsmålet hadde jeg samme problemet med min Logitech WingMan Strike Force 3D, er temmeli lei av at den hele tiden har et problem og skal kjøpe skikkelig stikke etter jul... Jeg løste mitt problem med at jeg fant ut at "spaken" (genialt navn, styrepinne er et annet forslag) ikke sentrerte seg helt, og dermed helte en god del mot siden uten at jeg merket det. Når jeg da ga på gass, svingte flyet den veien spaken pekte. Løste dette med å koble ut sentreringsfjæren og sentrere stikka selv For å kaste mer dritt om Logitech kan jeg nevne at trådløse tastaturer fra dem er noe skit på Win XP, og trøbler hele tiden med drivere. Samme gjelder den trådløse musa. No more Logitech! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Logitech er det beste man kan få! Er nok bare du som er litt amatør Har ALDRI hatt problemer med noe Loitech greier jeg har hatt(bortsett fra stikkene, da)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 det jeg mente var om at han hadde begge motorene i bruk på throtelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Autorudder er av. Har bestandig hatt den av også Har du forsøkt og ta av med autorudder på? Det hjalp hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacim P. Arnestad Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ja! Begge motorene går med lik ytelse. Flyet svinger ca 5grader til venstre før det ombestemmer seg, og svinger hart høyre. Flyet ditt er helt klart i en tilstand av politisk villrede. Det sniffer litt på sosialismen, for deretter å dra hardt over på den kapitalistiske sti. Jeg vil anbefale deg å snakke med flyet, overbevis det om at en balanse mellom høyere og venstre siden er veien å gå, så skal du se det beveger seg rett frem til alle døgnets tider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Jeg skal si mæ helt enig i det med de tråløse tastaturene til Logitech. I Påska måtte to ganger på tre daga låne mæ et anna tastatur for å få starta opp maskina da den ikke fant det tråløse tastaturet mitt. Skal lov dokker at første arbeidsdag etter påska gikk det tastaturet på hode ut av døra hos mæ . Men musa beholdt æ, og den har ALDRI fuska,Vist man da ser bort ifra at den SLUKER batterier da. Så moralen blir at man kan bruk tråløs mus, men ikke tråløst tastatur ifra Logitech. (Vist man har råd til batterier da) Med vennlig hilsen Steinar Grindsten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 LOL. Neida, jeg har innstallert driverene som var med på CD'n, hentet ned nye fra Logitech.com, men fortsatt blir jeg ikke kvitt den [sensurert] skitn. Ang. batterier ja, så pleier mitt tastatur å gi beskjed om hver dag at noe er galt med batteriene, og at de begynner å bli tomme. Jeg springer ut og kjøper nye, men etter 30 timer kommer denne varslen igjen, pluss at tastaturet hele tiden må switche mellom Com1 og Com2 for å fungere. Musa sluker også batteri, og bruker omlag en uke på 2x AA batterier. Kan forresten legge til at denne "herligheten" jeg kjemper med hver dag kostet meg 1400,- for ett og et halvt år siden, no more Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg skal si mæ helt enig i det med de tråløse tastaturene til Logitech. I Påska måtte to ganger på tre daga låne mæ et anna tastatur for å få starta opp maskina da den ikke fant det tråløse tastaturet mitt. Skal lov dokker at første arbeidsdag etter påska gikk det tastaturet på hode ut av døra hos mæ . Men musa beholdt æ, og den har ALDRI fuska,Vist man da ser bort ifra at den SLUKER batterier da. Så moralen blir at man kan bruk tråløs mus, men ikke tråløst tastatur ifra Logitech. (Vist man har råd til batterier da) Med vennlig hilsen Steinar Grindsten Vennligst skriv på bokmål. Logitech tastaturer og mus har aldri ALDRI "fusket" noen gang her hos meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg skal si mæ helt enig i det med de tråløse tastaturene til Logitech. I Påska måtte to ganger på tre daga låne mæ et anna tastatur for å få starta opp maskina da den ikke fant det tråløse tastaturet mitt. Skal lov dokker at første arbeidsdag etter påska gikk det tastaturet på hode ut av døra hos mæ . Men musa beholdt æ, og den har ALDRI fuska,Vist man da ser bort ifra at den SLUKER batterier da. Så moralen blir at man kan bruk tråløs mus, men ikke tråløst tastatur ifra Logitech. (Vist man har råd til batterier da) Med vennlig hilsen Steinar Grindsten Vennligst skriv på bokmål. Logitech tastaturer og mus har aldri ALDRI "fusket" noen gang her hos meg! "Oversatt" til bokmål: Jeg skal si meg helt enig i det med de tråløse tastaturene til Logitech. I Påska måtte to ganger på tre dager låne meg et annet tastatur for å få starta opp maskina da den ikke fant det tråløse tastaturet mitt. Skal love dere at første arbeidsdag etter påska gikk det tastaturet på hode ut av døra hos meg . Men musa beholdt jeg, og den har ALDRI fusket, vis man da ser bort ifra at den SLUKER batterier da. Så moralen blir at man kan bruke tråløs mus, men ikke tråløst tastatur fra Logitech. (Vis man har råd til batterier da) Med vennlig hilsen Steinar Grindsten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Vennligst skriv på bokmål. Hmm.....en eller annen er visst blitt sjef her, eller har jeg gått glipp av noe???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det var nok Aleksander (Rønning)som skrev det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Og noe krav om bokmål er det jo ikke her, heldigvis. Ikke en gang Aleksander Rønning kan endre på det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ikke krav om bokmål, men krav om å ikke skrive "sms-språk". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Men Steinars innlegg var ikke særlig sms, var det vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Nope. Men æ bærre sa d. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.