Kenneth Sivertsen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Ser at man kan kjøpe CH Products -Flight Sim yoke på Elkjøp for kr. 1495.- Er dette noe produkt og anbefale ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 USB-versjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Hva er USB-versjon ?? Er ingen info om dette i Elkjøp avisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tror USB versjonen har både trottle prop. og mixture handle'r. Er det bilde av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Slik jeg kan se på bilde, er det 3 trottler ,trim og hatswich. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Da er det USB'en tror jeg. Synd de ikke selger den her . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Dette er vel en løp og kjøp, vanlig pris er 2000 tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Går det an å kombinere yoke og joystick og bruke twisthandelen på stikka til rudder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K F Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Går det an å kombinere yoke og joystick og bruke twisthandelen på stikka til rudder? Hvor mange armer har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Siden vi er inne på Elkjøp i Stavanger... Jeg var nettopp der og så etter noe jeg kunne bruke til FS til laptopen når jeg kjører drosje (i venteperiodene da... ) Jeg fant en hendig sak med det klingende navnet 'Wingman Rumblepad' fra Logitech. Den har to analoge 'stikker' som opereres med tommelfingrene, en 'hatswitch', throttle og 9 programmerbare knapper. I tillegg har den en form for force feedback (den rister...). Dette kan slås av med en knapp på paden. En annen knapp skifter mellom 2 moduser (en til flysims og en annen til andre typer spill). Vidunderet koster kr. 299,- og passer i din lokale USB-port... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hvor mange armer har du? Mitt spørsmål var om det i det hele tatt var mulig, som for øvrig ikke har noe som helst med armer å gjøre, og jeg lurer fortsatt på det. Men hvis du absolutt skal vite hvor mange armer jeg har, så har jeg to armer. Jeg kan også opplyse om at jeg har to øyne, en nese, to nesebor, sikkert nærmere hundre nesehår, to ben, to ører, ti fingre, ti tær og to brystvorter så det ikke er noen tvil om det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Kalseth Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hvis det er USB versjonen er det 700,- under det jeg betalte for min... Jeg venter bare på at pedalene skal få en vettug pris - helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Går det an å kombinere yoke og joystick og bruke twisthandelen på stikka til rudder? Om driveren til yoken gjenkjenner pedaler kan jeg ikke svare på, men i FS kan du bruke hvilken som helst joystick-akse til hviken som helst fly-akse. Selv bruker jeg en Logitech joystick (USB). Driveren tar rudder-input fra gameporten som om den var sin egen. Elkjøp har yoken i reklamen, men foreløpig ikke i butikken (Forus). De håper å få den inn i løpet av uken. [image]http://www.chproducts.com/retail/products/usb/flight_simyoke_USB.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Ok. Det var det jeg lurte på Ilan. De har den i Oslo også så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Blir jo litt feil og fly uten pedaler, selv om man kan bruke autorudder. Men, det blir også feil og fly Boeing med Joystick. Så skal jeg ha Sim Yoke, må jeg også ha pedaler. Er det andre som flyr uten pedaler, og som bruker autorudder ? Hvilke erfaringer har dere med dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Skal tro om dem kommer til å selge disse i Bodø også... *krysse fingre og tær* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Skal tro om dem kommer til å selge disse i Bodø også... *krysse fingre og tær* Ville vært rart om de ikke tok inn disse. Elkjøp kjører kampanjepris på yoken nå, og selger den for 1495 over hele landet. Kanskje kommer de senere med "spesialpris" på pedalene? Det går jo an å spørre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Men, det blir også feil og fly Boeing med Joystick. Fly Airbus. Er det andre som flyr uten pedaler, og som bruker autorudder ? F-16 piloter? Jeg tror at en del fly, deriblant f-16, har autorudder i virkeligheten (som de kan overstyre med pedalene). For helikopter må du ha pedaler. Så skal jeg ha Sim Yoke, må jeg også ha pedaler Det er ganske enkelt å bygge pedaler hvis du ikke har penger til overs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvordan bygger du pedaler ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Søk først på internetet, her er et eksempel jeg fant gjennom Google. Klarer du ikke å finne noe brukbart, kan jeg sende deg bilder av mine pedaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 bare lurer på en ting.er det bra og bruke vanlig ratt og pedaler til fs ??(vet at det er for bil spill) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har bestilt den nå. Men jeg lurer på om hvordan man da kan styre nesehjulet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 bare lurer på en ting.er det bra og bruke vanlig ratt og pedaler til fs ??(vet at det er for bil spill) Njaaa, altså, hvordan hadde du tenkt å bruke høyderoret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det du må gjere då, er å bruke eine pedalen til å gå opp og ein til å gå ned... Er ca samme kjensla som det ville vert å svinge til høgre med venstre trøa på sykkelen gin og venstre med høgre trøa samtidig som du gav fart med å svinge styret frå venstre til høgre ... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K F Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 På Elkjøp i Molde selger de Trust pedaler til 29,90,- orginalprisen er 999, men de solgte ikke så godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 På Elkjøp i Molde selger de Trust pedaler til 29,90,- orginalprisen er 999, men de solgte ikke så godt 29,90? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Kalseth Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 29,90, utrolig, var det USB? Mange igjen? Kan du handle for meg og jeg overfører penger til konto for pedaler, porto, jobben etc. - helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Madsen Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 bare lurer på en ting.er det bra og bruke vanlig ratt og pedaler til fs ??(vet at det er for bil spill) Jeg har både ratt m/pedaler og joystick. Begge er USB. Jeg kan da bruke disse i kombinasjon, slik at jeg bruker pedalene til rudder, og joystick m/throttle som ehh.. stikke. Rattet ligger da på gulvet, og har permisjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 På Elkjøp i Molde selger de Trust pedaler til 29,90,- orginalprisen er 999, men de solgte ikke så godt Jeg også vil ha et sett! Har de flere igjen? Bor i Ålesund, så jeg kan komme å hente de, bare du kjøper de og legger ut for meg! Det er pedaler for fly ikke sant? Og ikke til bil? Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 bare lurer på en ting.er det bra og bruke vanlig ratt og pedaler til fs ??(vet at det er for bil spill) Jeg har både ratt m/pedaler og joystick. Begge er USB. Jeg kan da bruke disse i kombinasjon, slik at jeg bruker pedalene til rudder, og joystick m/throttle som ehh.. stikke. Rattet ligger da på gulvet, og har permisjon. hvordan gjør du dette har prøvd det men får ikke til...jeg har microsoft stikke og pedaler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.