Rolf Kenneth Joa Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Det kaller jeg kreativitet.......... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Hehe, den var litt elegant! Men det er 2 negative ting med dette, joysticken ser ikke ut til å være så alt for ergonimisk med venstrehånden og det ser ut til at man trenger litt kjennskap til elektronikk! Siter
Karl R Pettersen Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Jeg trodde jeg hadde sett det meste, men den der tar kaka! Vanvittig stilig og bra utgørt orginal ide Tipper den saken der ga 6+... Siter
K F Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Hehe, den var litt elegant! Men det er 2 negative ting med dette, joysticken ser ikke ut til å være så alt for ergonimisk med venstrehånden og det ser ut til at man trenger litt kjennskap til elektronikk! Nåja, de eneste komponentene jeg ser her er noe potmetere, så du trenger ikke noe serlig elektronikk kunskapp for å lage en slik, men du burde kansje kunne lodde da.. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Mest fornuftige og geniale bruken av lego jeg noen gang har sett Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Syns ikke dette så særlig realistisk ut. Siter
Baard C Skrevet 25. juni 2003 Skrevet 25. juni 2003 Det så faktisk helt latterlig ut men funker sikkert . Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Har gått elektronikk, og det eneste arbeidet jeg ser som kan bli litt utfordrende er å få lodda ledningene til USB-kontakten riktig, men der fins skjema, så teoretisk sett skal det ikke være noe problem, men så er det jo om det stemmer overens med den praktiske delen... Siter
Roy Halvorsen Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Mest fornuftige og geniale bruken av lego jeg noen gang har sett Er nok ikke annet enn enig i det Arild. Bygde mye Lego som guttunge selv, men kom aldri på den ideen. Jeg lagde helikopter med rotor ++ med elektromotor og batteri. Jammen har folk fantasi...hehehe Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Er det nokon som har fått til dette i WinXP? Eg har prøvd å kople potmeter til gameporten, men får den ikkje opp i kontrollpanel Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.