Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, den var litt elegant!

Men det er 2 negative ting med dette, joysticken ser ikke ut til å være så alt for ergonimisk med venstrehånden og det ser ut til at man trenger litt kjennskap til elektronikk!

Nåja, de eneste komponentene jeg ser her er noe potmetere, så du trenger ikke noe serlig elektronikk kunskapp for å lage en slik, men du burde kansje kunne lodde da..

Skrevet

Har gått elektronikk, og det eneste arbeidet jeg ser som kan bli litt utfordrende er å få lodda ledningene til USB-kontakten riktig, men der fins skjema, så teoretisk sett skal det ikke være noe problem, men så er det jo om det stemmer overens med den praktiske delen... ""

Skrevet
Mest fornuftige og geniale bruken av lego jeg noen gang har sett

Er nok ikke annet enn enig i det Arild. Bygde mye Lego som guttunge selv, men kom aldri på den ideen. Jeg lagde helikopter med rotor ++ med elektromotor og batteri. Jammen har folk fantasi...hehehe ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...