Gå til innhold

SAS legger ned Oslo-Newark igjen


Helge Bø

Anbefalte innlegg

Ja, det er ingen tivil om at det går dårlig med SAS for tiden. Det at dem har vedtatt å omorganisere på bakkemannskapet i selskapet, sier jo bare sitt.

 

? ""

 

teknisk divisjon mener du vell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk! Men flaks de ikke la den ned før jeg skulle på ferie! Hehe neida. Skal fly OSL-EWR (så videre til Orlando) og så EWR-OSL selfølgelig. Det blir jo litt historisk...? Det er siste sommer med SAS 767'ene og så skal de legge ned den ruta...igjen! Tsk! Det er så typisk norsk, vi får ikke være med på noen ting. Skjønner ikke hvorfor. Reiser vi SÅ lite i forhold til Danmark og Sverige lissom? Oslo fikk jo ikke være med på dette Snowflake greiene heller. Vi kommer lissom senere. Verdens beste land å leve i, der de fleste vasser i schpenn. Skulle da ikke være så vanskelig å få nok folk til å fly til USA da? Nei, vi har jo ikke akkurat noe industri å skryte med utenlands. De norske oljesjeikene (stinkende blåøjde arabere som danskene så flott kaller de) drar vel bare over i sommersesongen da? Anyway, jeg syns dette er synd. Vil ikke akkurat si det er et kraftig slag i trynet på oss som liker SAS som Helge Sprø kaller det, men det er vel synd. Flyr ikke denne ruten så forferdelig ofte at det gjør noe heller, så for meg er det greit. Sist jeg fløy den direkte var inn til Fornebu i '97.

 

Typisk norsk å være god? Pffft, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å tenke litt logisk Espen, hadde jeg dratt opp denne tråden om jeg ikke likte innholdet? Neppe... ""

 

Det er jo riktig det jeg skriver angående slag i trynet på SAS-elskere...dersom en nedleggelse var et faktum. Men om SAS nå fortsetter med denne ruten så blir vi jo alle fornøyd, jeg håper slett ikke at selskapet skal gå nedenom og hjem.

 

Men okey, SAS ombestemte seg nok bare for å hevne seg på meg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å tenke litt logisk Espen, hadde jeg dratt opp denne tråden om jeg ikke likte innholdet? Neppe... ""

 

..akkurat. du likte "innholdet" ..var jo det jeg regna med.. ""

 

Men alle kan jo ha sine meninger. Jeg er bare blitt så alt for vant til å se deg rakke ned på SAS.

 

Ikke at jeg selv har så mye til overs for SAS. Jeg velger andre selskaper foran.

 

Men jeg er glad SAS er villig til å fly langdistanse fra Norge, og ønsker dem lykke til videre med forhåpenligvis litt økonomisk gevinst, og jeg håper andre selskap vil følge etter. Tenker da ikke nødvendigvis nordiske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...