Helge Bø Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Å huff å huff...det gikk ikke denne gangen heller, ruten blir igjen historie når sommerprogrammet er over. Og Norge blir lillebror...uten en eneste langrute. Ja dette var vel et kraftig slag i trynet på alle SAS-elskere Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 og etter det jeg har skjønt så var det aldri meninga å la SK907 fly i vinterprogrammet, med mindre belegg var superbra.. Siter
Johnny Molund Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Du "måtte" kommentere den ja.. Passasjergrunnlaget er vel ganske enkelt ikke til stede på den ruten.. SAS må jo som kjent spare penger der de kan for tiden... Siter
knut_ekerum Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Nettopp, er ikke sikkert den er lagt ned, for som sagt skulle ikke ruten være med i vinterprogrammet! Så ikke selg skinnet før bjørnen er skutt Og forresten, en langrute har vi da, PIA flyr jo! Siter
Bjarte Benberg Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Hvorfor skulle det være et kraftig slag i trynet for folk som faktisk setter pris på SAS? Det er heller synd at det må kuttes ned på en del utgifter for å holde selskapet igang. Siter
Helge Bø Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Skrevet 2. juni 2003 Vel jeg ble ikke født i går, det at ingen har nevnt dette i forumet før jeg gjør det sier jo endel da... Men SAS-ledelsen bekreftet i dag at ruten nok en gang blir avviklet, belegget er altfor dårlig... Siter
Gjest Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Hvor har du den informasjonen fra Helge ? Jeg finner ikke noe om nedleggelsen på verken SAS.no eller... vg.no Siter
Aleksander Rønning Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Fra Boarding.no,tenker jeg. Fant det der selv i går,men gadd ikke legge det ut. Siter
Helge Bø Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Skrevet 2. juni 2003 Hvor har du den informasjonen fra Helge ? Jeg finner ikke noe om nedleggelsen på verken SAS.no eller... vg.no I got inside information... Siter
Bjarte Benberg Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Inside information : http://www.boarding.no/art.asp?id=7906 Siter
Stein-Ove Rud Skrevet 2. juni 2003 Skrevet 2. juni 2003 Men det at den går seks dager i uka nå i sommer er det ingen som kommenterer, uff så naive vi er.... Siter
Seb Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Hvor har du den informasjonen fra Helge ? Jeg finner ikke noe om nedleggelsen på verken SAS.no eller... vg.no De sa det på Dagsrevyen også. Siter
Roy Gjæringen Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Ja, det er ingen tivil om at det går dårlig med SAS for tiden. Det at dem har vedtatt å omorganisere på bakkemannskapet i selskapet, sier jo bare sitt. Siter
SH Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Ja, det er ingen tivil om at det går dårlig med SAS for tiden. Det at dem har vedtatt å omorganisere på bakkemannskapet i selskapet, sier jo bare sitt. ? teknisk divisjon mener du vell... Siter
Roy Gjæringen Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Det er bra du retter opp Sveinung. Jeg mente selvfølgelig teknisk divisjon. Tok dem som bakkemanskap, jeg Siter
Baard Østergaard Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Typisk! Men flaks de ikke la den ned før jeg skulle på ferie! Hehe neida. Skal fly OSL-EWR (så videre til Orlando) og så EWR-OSL selfølgelig. Det blir jo litt historisk...? Det er siste sommer med SAS 767'ene og så skal de legge ned den ruta...igjen! Tsk! Det er så typisk norsk, vi får ikke være med på noen ting. Skjønner ikke hvorfor. Reiser vi SÅ lite i forhold til Danmark og Sverige lissom? Oslo fikk jo ikke være med på dette Snowflake greiene heller. Vi kommer lissom senere. Verdens beste land å leve i, der de fleste vasser i schpenn. Skulle da ikke være så vanskelig å få nok folk til å fly til USA da? Nei, vi har jo ikke akkurat noe industri å skryte med utenlands. De norske oljesjeikene (stinkende blåøjde arabere som danskene så flott kaller de) drar vel bare over i sommersesongen da? Anyway, jeg syns dette er synd. Vil ikke akkurat si det er et kraftig slag i trynet på oss som liker SAS som Helge Sprø kaller det, men det er vel synd. Flyr ikke denne ruten så forferdelig ofte at det gjør noe heller, så for meg er det greit. Sist jeg fløy den direkte var inn til Fornebu i '97. Typisk norsk å være god? Pffft, nei... Siter
Dag Johansen Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 SAS gjør helomvending og lar prestisjeruten mellom Oslo og New York bestå, etter å ha gått gjennom regnskapet en gang til. [ Les mer hos NRK... ] Siter
knut_ekerum Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 Den som ler sist, ler best! Lenge leve SAS Siter
Helge Bø Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Skrevet 12. juni 2003 Ingenting er jo bedre enn dette, men det ligger nok endel press fra norsk side bak en slik helomvending. Det eneste som mangler nå er at de snur nok en gang...man kan jo bli svimmel av mindre. Siter
Espen Furfjord Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Sitat fra Helge Bø Å huff å huff.. Ja dette var vel et kraftig slag i trynet på alle SAS-elskere Fikk du tryne-slaget i retur?, synes du virkelig etter denne innledningen at det var hyggelig at SAS ikke la ned ruten??? ...ikke "ro" så langt ..mange skjær i sjøen! Siter
Helge Bø Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Skrevet 12. juni 2003 Hva med å tenke litt logisk Espen, hadde jeg dratt opp denne tråden om jeg ikke likte innholdet? Neppe... Det er jo riktig det jeg skriver angående slag i trynet på SAS-elskere...dersom en nedleggelse var et faktum. Men om SAS nå fortsetter med denne ruten så blir vi jo alle fornøyd, jeg håper slett ikke at selskapet skal gå nedenom og hjem. Men okey, SAS ombestemte seg nok bare for å hevne seg på meg Siter
Espen Furfjord Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Hva med å tenke litt logisk Espen, hadde jeg dratt opp denne tråden om jeg ikke likte innholdet? Neppe... ..akkurat. du likte "innholdet" ..var jo det jeg regna med.. Men alle kan jo ha sine meninger. Jeg er bare blitt så alt for vant til å se deg rakke ned på SAS. Ikke at jeg selv har så mye til overs for SAS. Jeg velger andre selskaper foran. Men jeg er glad SAS er villig til å fly langdistanse fra Norge, og ønsker dem lykke til videre med forhåpenligvis litt økonomisk gevinst, og jeg håper andre selskap vil følge etter. Tenker da ikke nødvendigvis nordiske... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.