Gå til innhold

Video av landing sett fra cockpit


knut s syvertsen

Anbefalte innlegg

Med tanke på at filmene er tatt med et knøttlite digitalt fotoapparat som attpå til står oppe på instrumentpanelet, synes jeg resultatet er bra. Kameraet, Canon Ixus V3, er egentlig et fotoapparat, men det er også mulig å ta korte videosnutter med det (inntil 3 minutter tror jeg det er). Jeg har samme kamera selv, men har foreløpig ikke testet ut videobiten noe særlig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dette kameraet kan man ta inntil 3 minutter med video, avhengig av minnekortet selvsagt. Selv var jeg en tur på Jarlsberg i dag og laget en 25 sek. snutt av et seilfly som ble trukket opp (kvaliteten ble for dårlig til at jeg vil legge den ut!). Minnekortet jeg brukte er på 16 mb, og tar inntil 45 sek. med film. Oppløsning 320.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

 

Takk for fine tilbakemeldinger.

Skal svare litt her i dette innlegget.

 

Når det gjelder film fra Flesland så vil det komme. Har en, men det var for disig , og Bodø kommer ikke pga militært.

Så gjelder det kvaliteten. Problemet er i grunnen besvart her, men det er et stilbilde kamera som bare står å filmer. Kunne godt laget bedre kvalitet, men da ville filen bli så stor og jeg har ikke annet lagringsplass en de gratishjemmesidene. Hvis noen har et sted som de kan legges kan jeg prøve å lage i bedre kvalitet.

Flytypen er Widerøes DHC8 300.

Ole Martin Walberg du har rett. 3 bokstavkoden til Arlande er ARN så jeg vil rette det opp senere i filnavnet.

 

Vil prøve med tiden å legge ut flere snutter, og kan godt poste et innlegg på den.

 

God helg.

 

Knut Sverre Syvertsen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...