Gå til innhold

Richard Harvey er død


Truls Petter Elven

Anbefalte innlegg

Det er ytterst få jeg har sett opp til i denne verden. Rich har jeg meget stor respekt for. En slik tålmodighet, dedikasjon, deltagelsesevne og integritet skal man lete lenge etter. Jeg har skrevet ut bildet, og det kommer høytt opp på veggen her hjemme, som en påminnelse hva jeg burde være når alt ser svart ut.

 

Keep on Flying!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å høre.

Har selv verken Fly I eller II, så jeg vet ikke helt hva han lagde. Men jeg husker en gang tidligere jeg leste en post her på forumet, der det hørtes ut som om han var nær døden, så overraskende var det ikke. Og her er et sitat fra hva han selv skrev:

 

When you get news of my death, please consider it a joyous occassion. I will be in a much better place. I will be free of pain and suffering forever. I will never have to endure another needle, knife, procedure, nausea, side-effects, or pain again

 

Hans siste post finnes her:

http://ftp.avsim.com/dcforum/DCForumID14/2722.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...