Gå til innhold

Video-opptak fra Værnes


Kjell Arild

Anbefalte innlegg

... med blandede fly-relaterte motiver finner dere HER!

 

Nedlastingen er på 15MB, så det er vel forttrinnsvis dere bredbandsfolk og evt. dialup-brukere med stor tålmodighet som laster ned ""

 

Filmen er på 8 minutter, med noe redusert kvalitet for å få ned filstørrelsen. Selve filmingen er ikke høykvalitets heller siden det er meg som har stått for den. Videre tips og forslag til redigering og digitalisering av video mottas selvfølgelig med interesse!

 

flyingkab@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du å være på spotting på Værnes?

Har vært der en del ganger selv, men jeg kan ikke huske at jeg har sett noen andre spottere der..

Har ikke vært der siden sommer nå da, tar seg ikke ut å sitte i snøen å spise lunchen!

Men, når våren kommer er jeg å finne der med mitt kamera og flyradio!

Flott video!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artige Videoer. Det Antonov AN-2 flyet lignet veldig på et fly jeg ble hentet i fra Warsawa til Gdansk en vinterdag for omtrent 25 år siden. Jeg fikk sitte på copilotens plass under mesteparten av flyturen, men som nyutdannet på min første tur til Polen var jeg glad da turen var over ""

 

Skulle gjerne hatt turen igjen nå som jeg vet litt mer om flygning enn dengang før flysimulatorenes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...