Gå til innhold

Nytt flyinn


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

quote:

Opprinnelig postet av Einar Halvorsen:

Noen som har lyst på et nytt flyinn i Norge???

Nå er det meget stille i norsk luftrom.

 

Hva med en trekantrute ENGM - ENVA - ENCN

 

Søndag 24. nov. kl. 2000 - 2300 norsk tid.

 

Noen som blir med?

Jeg blir med.Har ikke bestemt meg for om jeg skal fly eller sitte som atc ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg pleier å være på Kjevik (uten at det er flyin der) og skulle gjerne ha vært med på søndag! Men da må jeg nok lese til eksamen... Så - skulle det være noen som venter at jeg skal "registrere" meg på søndag, så må jeg nok skuffe/glede denne, og tilby plassen til en annen.

 

Jeg ønsker lykke til til min vikar (om jeg får være så frekk og kalle den heldige det?)!

 

Einar:

Må jeg få presisere... Kjevik har kun TWR, ingen APP. Men pga begrensninger i PC må man logge seg på som APP i PC. Dersom noen vet om det er mulig å øke rekkevidden på txt beskjeder som sendes ut, slik at man kan logge seg på som TWR, så er jeg interessert i å vite det!

 

Ha en god kveld?

 

Eivind

Spirit 50 / TFN50

etfosse@yahoo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Einar !

 

Det er klart at vi må bidra. Jeg tenkte jeg skulle sitte som ATC på Værnes, men der er jeg for sent ute.

Jeg kommer i allefall til å logge noen turer mellom ENGM og ENVA.

 

Jeg synes det er flott at du drar igang dette, for de seneste dagene har det vært rimelig stille på radarskjermen. I allefall over ENVA !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, da er klokken 22:20, og jeg er nede etter en retur fra ENGM, så på dette fly-innet fløy jeg: ENGM-ENVA-ENGM-ENVA, og var i kontakt med: LEG1: ENGM_V_APP. LEG2: ENVA_V_TWR, ENVA_V_APP, ENTR_V_CTR, ENGM_V_APP, ENGM_V_TWR. LEG3: ENGM_V_TWR, ENGM_V_APP, ENTR_V_CTR, ENVA_V_APP, ENVA_V_TWR!

 

Jeg er veldig fornøyd! "[smil]"

 

Hva med å starte et mini fly-inn som nå en gang i uken eller annen hver uke? Det er det sikkert mange som vil! "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...