Gå til innhold

Poengoversikt

Populært innhold

Viser innholdet med flest omdømmepoeng den 10. feb. 2023 i alle områder

  1. Replayfunksjonen i WT lever sitt eget liv for tiden, som gjør det vanskelig å få tatt gode bildeserier, i dag var jeg heldig nok til å rekke en liten serie i stor fart og lav høyde gjennom en fjellkjede i Nord-Vietnam, på tokt etter plottlagte baser i området. Thud'n viser seg fra sin beste side i det lave solskinnet mellom regnbygene.
    3 points
  2. Det blir opplasting for siste sjekk på Fredag. Går alt på skinner så har vi release en gang neste uke:) Noen tilbakemeldinger fra betatesting: - En god del bygninger som hadde mistet bakkekontakten da jeg fikset på terraforming - Diverse footprints og broer som burde fjernes fra satelittfoto - Passasjerer som var delvis sunket igjennom gulvet - Diverse jetways som kuttet gjennom flykroppen når de prøver å docke, eller ikke klarer å docke i det hele tatt 🙄 - En stor en: Store firkanter på flyplassen som ikke ville vise snø og gress. Brukte en del tid på å finne ut akuratt hvorfor dette skjedde, trodde kanskje det var noe med den seneste "snøryddings"-patchen Også småplukk, for å vise hvor pirkete enkelte av testerne kan være: - Takskiltet som viser veien mot gate C5-C9 var feilmarkert, C7-C9 - Skiltet på en restaurant inne i pir nord hadde speilvendt logo - En del av testerne som ikke har lest test-notater og rapporterer ting jeg allerede har sagt ikke er implentert enda, eller skal fikses
    2 points
  3. Dagens spam er fra min siste flytur som gikk med Saab 340A for Westjet Link i Canada. Disse rutene opereres av Pacific Coastal Airlines som er basert i Vancouver, og de flyr stort sett med fly malt i Westjet-farger. I dag var dog et unntak da den eneste pakken med Westjet farger til LES 340A er tatt ned fra verdensveven. Flyet var kommet inn fra Cranbrook som WS3040 hvor det har stått over natta. Nå skal det tilbake til Cranbrook før turen fortsetter til Vancouver. På denne måten veksler flyene mellom Vancouver og Calgary-base virker det som. Boarding er ferdig og tug kobles til. Vi har ingen APU, så vi starter opp ved gate og pusher etterpå. Normalt kan 340A utføre powerback uten problem, men det er ikke mulig med LES sin dessverre. Så vi får tøgge. Klar for avgang fra 17R. 7 Sentral flyplass. Klatrer ut på runway heading før vi blir klarert til første waypoint på ruta som jeg ikke husker hva var. AIRCOND warning pga packs off for takeoff. Ble skrudd på rett etter. ' Turen er oppsatt til 1 time og 3 minutter (Amerikansk standard). Men vi lå an til å bruke ca. 40. Kort tid etter vi kommer på cruise på 16000 fot dukker fjellene opp. Rolig vind, herlig lys og generelt en veldig fin flytur. Etter kort tid er vi etablert på ILS'en til bane 16. Det er en ganske romslig innflyvning her, men fra andre retningen er det en mye kulere approach. Krysser fingrene for neste gang Mektig landskap. Alt er større i Amerika er det ikke sånn? Jeg jobber fortsatt med å temme Saaben. Den er følsom på kontrollene, og med en elendig Saitek-stikke i tillegg er det interessant. Jeg har også sett på PPRUNE og diverse videoer hvor det påstås at 340 ikke er mulig å lande pent. Det stemmer ganske godt. M Men det gikk tålelig bra! Gresstustene i Cranbrook har ikke fått vinterteksturer på seg, så vi får ta det som et tidlig vintertegn. Så er det en halvtimes pitstop før turen går videre til Vancouver. Takk for meg!
    1 point
  4. Bucker Jungmann aerobatic treff der i dag!
    1 point
  5. Tøffe forhold på vei inn mot Bergen i dag. Gusts på 50 knop på short final, da må man prøve på nytt (og når det ikke er reell fare for liv og helse (og karriere) lander man selv om det er windshear og ustabilt på andre forsøk også)
    1 point
  6. Endte opp med å gå direkte til Gilva selv, litt krappere descent, men sparte tid:)
    1 point
  7. Saab 340A operert av Pacific Coastal Airlines for Westjet Link på final til Calgarys bane 17L fra Cranbrook godt inne i Rocky Mountains.
    1 point
  8. 😁 herlig, ja det er et historisk sus over Duxford, og det er mye fantastisk, det som er under utvikling i MSFS. Ikke bare for oss warbird-entusiaster, men for alle som liker å dyrke sin flyinteresse gjennom FS-miljøet. Det er jo bare å starte opp simmen, og som i "virkeligheten" fly sammen med likesinnende, enten med passasjerfly og liknende på travle flyplasser, veteranfly, småfly eller heftige warbirds , og rettåslett bare ha det gøy 🤩
    1 point
  9. En fin serie Ernst. Som det ble ROPT over mic`en.... Ready for battle,! Hell let's take them.
    1 point
Poengoversikten er satt til Oslo/GMT+01:00
×
×
  • Opprett ny...