Gå til innhold

ENBS - Båtsfjord preview.


Anbefalte innlegg

Hei,

En liten teaser for ENBS Båtsfjord selv om det fortsatt er en del arbeid igjen.... Reiser snart 5 uker på jobb så den blir nok ikke klar før i begynnelsen av september, dog mer tid til å finpusse modeller. Mangler fortsatt bilder fra innsiden....ja har faktisk ikke et eneste bilde av verdi...så om noen har noe eller tilfeldigvis er innom så send gjerne bilder...;)

 

 

Skjermbilde 2024-07-20 134708.png

Skjermbilde 2024-07-20 134827.png

Skjermbilde 2024-07-20 134941.png

Skjermbilde 2024-07-20 135107.png

Skjermbilde 2024-07-20 135208.png

Skjermbilde 2024-07-20 135242.png

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Henrik Isaksen:

Nå må vi snart få på plass en Classic Dash 8 🥲

Ja det er smått utrolig at det ennå ikke er kommet en versjon! Det lages et lustusen av ulike flymodeller, noen man knapt har hørt om. Men en skikkelig Dash 8 er ikke å få tak i.... Vil si det er en skandale...;D

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, helt enig. Men det må være en bra simulert Dash 8 fra en av utviklerne som bryr seg om kvalitet (ikke fra utviklere som Carenado e.l.), hvis ikke kan det bare være for min del. Største problemet per dags dato er vel å få motorsimulering riktig på en Dash uten å kode egen fysikkmotor på dem. Forhåpentligvis er denne problematikken gjort noe med i MSFS2024. Majestic kommer jo med en Dash 8-100/200/300, men det blir kanskje ikke i min levetid xD

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.7.2024 klokken 21.35 skrev Andrew Thomsen:

Veldig lik den Pasi laget en gang i tiden. Mye stein, blir rock'n'roll det der ja 😊

Er det noe som var laget for FS2000 eller en tidligere MSFS utgave? Der ligger en versjon ute på flightsim.to, men det er så vidt jeg ser default bygg osv.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauron-

Var nok en privat versjon, mener å huske det kunne lastes ned fra hans egen hjemmeside. Fikk etterhvert tillatelse fra ham å inkludere dette i egen pakke, deretter vet jeg ikke så mye mer. Husken om FS forsvinner når jeg bare kjører tog for tiden :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...