Espenstabell Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Hei, Er det noen som kunne bistått med å lage et scenery for Rakkestad? Jeg kan bistå med bilder, målinger og annet som det måtte være behov for da jeg har mitt fly stående der. Mvh Espen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai 20 timer siden skrev Espenstabell: Hei, Er det noen som kunne bistått med å lage et scenery for Rakkestad? Jeg kan bistå med bilder, målinger og annet som det måtte være behov for da jeg har mitt fly stående der. Mvh Espen Du kan jo legge ut litt bilder her fra flyplassen så kanskje noen tar på seg oppdraget. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai 19 minutter siden skrev Jan R. Storelvmo: Du kan jo legge ut litt bilder her fra flyplassen så kanskje noen tar på seg oppdraget. Ja enig....tror det er en god idé slik at man får en oversikt over omfanget. Har man godt grunnlagsmateriale og det ikke er så mye som skal modelleres osv, kan det gå relativt raskt å sette sammen noe...:) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai ENRK hadde vært fint å få i simmen. Alle som opererer i GA miljøet kjenner nok til flyplassen og Norrønafly som har sin base der. Selve runwayen, taxebaner og aprons er jo på plass fra før og jeg tror disse er gode nok. Trenger jo egentlig bare de riktige bygningene og litt «clutter» her og der så vil nok flyplassen fremstå godt i msfs. Legg ut bildene så kan vi se hva vi kan få til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 13. juni Del Skrevet 13. juni ENRK en sped begynnelse. Sliter med manglende bilder. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 14. juni Del Skrevet 14. juni Jeg fortsetter med ENRK til tross for manglende bilder og lite kunnskap om stedet. Her er bygning nr 2. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 14. juni Premium Medlem Del Skrevet 14. juni 20 minutter siden skrev Paul Horne: Jeg fortsetter med ENRK til tross for manglende bilder og lite kunnskap om stedet. Her er bygning nr 2. Konstruktift av Deg og gjøre Rakkestad, Men se på denne linken, kanskje det kan gi Deg en peiling på plassen.! https://www.google.com/search?q=Flyfotto+av+ENRK+Rakkestad&sca_esv=b5dcea39dfafec11&sca_upv=1&authuser=0&sxsrf=ADLYWIKY6Ohn4fTCfmtglTswqhMj-PodGA%3A1718381327500&source=hp&ei=D2tsZoqKGv2mwPAPhdm0gAo&iflsig=AL9hbdgAAAAAZmx5H0DHduItvbJGBaR0eOCQ4UK0c_1c&udm=&ved=0ahUKEwjKzfCkvduGAxV9ExAIHYUsDaAQ4dUDCBQ&uact=5&oq=Flyfotto+av+ENRK+Rakkestad&gs_lp=Egdnd3Mtd2l6IhpGbHlmb3R0byBhdiBFTlJLIFJha2tlc3RhZDIIEAAYgAQYogRInIsBUABYgIYBcAB4AJABAJgBqwGgAYMKqgEEMTIuMrgBA8gBAPgBAvgBAZgCDqACqgrCAgUQABiABMICBxAAGIAEGA3CAggQABiiBBiJBZgDAJIHBDEyLjKgB90k&sclient=gws-wiz#vhid=4fpoUDfjetbFnM&vssid=l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 14. juni Del Skrevet 14. juni Takker. Mye bra info, men i hovedsak trenger jeg bilder fra stedet, spesielt bygninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 17. juni Del Skrevet 17. juni Bra så langt! Håper grushaugen sør for flyklubben blir med, den er en god "signatur" for flyplassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni Ligger sikkert i kortene men hadde vært tøft om du fikk til gule rullebanestriper på den her, mener Rakkestad har det fremdeles! Og litt mindre trær i enden av rullebanen så ser dette veldig bra ut! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni (endret) 13 timer siden skrev Henrik Isaksen: mener Rakkestad har det fremdeles Det stemmer, Henrik. Gulmerking på rwy og hvit merking på twy samt gule holding points ca halvveis inn på entry twy. Endret 20. juni av Dag Baardsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni Norge I Bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni Bygningene er stort sett ferdige. Trenger bare litt justeringer. Holder nå på med selve flyplass dataene som runway, taxebaner og parkering. Må gjøre dette på noen få ledige timer her og der, men nærmer meg et produkt som kan deles. Takker så langt alle som har bidratt med bilder og info. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni Et lite spørsmål: Det gjelder bygningen ved drivstofftankene. På noen bilder vises dette som en fast bygning, men andre bilder ser det ut som et partytelt. Hvordan skal denne bygningen se ut, og hvilken funksjon har den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni Flott arbeid, men området hadde trengt nytt satellitt foto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli Da er versjon 1.0 lagt ut på flightsim.to, klar for nedlastning. Nå er det opp til dere å gi meg tilbakemelding på hva som må endres, jeg er åpen for kritikk. På samme måte som dere ønsker jeg et så godt produkt som mulig, men jeg klarer ikke å trylle. Håper ENRK faller i god smak. Jeg vet det er noe som må endres og håper jeg får gjort dette snart. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli Jeg ville lagt inn nytt satelitt foto for flyplassen. Det hadde løftet den mange hakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli 1 time siden skrev Jan R. Storelvmo: Jeg ville lagt inn nytt satelitt foto for flyplassen. Det hadde løftet den mange hakk. Helt enig. Nytt satelitt foto hadde gjort mye. Vi får se hva senere versjoner vil bringe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli Med Google maps: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 11. juli Del Skrevet 11. juli 15 timer siden skrev Paul Horne: Helt enig. Nytt satelitt foto hadde gjort mye. Vi får se hva senere versjoner vil bringe. Jepp, norgeibilder.no har det beste satellitt fotoet for Rakkestad. Trenger bare litt enkel fargekorrigering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 11. juli Del Skrevet 11. juli Om du går inn på Google Maps og søker opp Rakkestad flyplass så finnes det en god del bilder der som kan brukes som referansebilder. Spesielt smådetaljer som benker, biler, gravemaskiner og slikt som virkelig setter prikken over i'en når det gjelder scenery utvikling. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 11. juli Full Member Del Skrevet 11. juli Jeg var på flightsim.to for å laste ned Rakkestad, men fant den ikke. Er fila fjernet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 11. juli Del Skrevet 11. juli https://flightsim.to/file/77876/enrk-rakkestad-airport 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 12. juli Full Member Del Skrevet 12. juli Takk for hjelpa. Jeg søkte bare under Norge katalogen, og fant den ikke der. Er det flere Norske flyplasser som ligger i andre kataloger enn Norge? Nå er Rakkestad lastet ned og på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Søk på hele nettsiden så burde du finne alt du trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Horne Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli ENRK ligger nå på rett sted og skal kunne bli funnet under Norge. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.