Gå til innhold

ENRK Rakkestad


Anbefalte innlegg

20 timer siden skrev Espenstabell:

Hei,

Er det noen som kunne bistått med å lage et scenery for Rakkestad? Jeg kan bistå med bilder, målinger og annet som det måtte være behov for da jeg har mitt fly stående der. 

Mvh

Espen

Du kan jo legge ut litt bilder her fra flyplassen så kanskje noen tar på seg oppdraget. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden skrev Jan R. Storelvmo:

Du kan jo legge ut litt bilder her fra flyplassen så kanskje noen tar på seg oppdraget. 

Ja enig....tror det er en god idé slik at man får en oversikt over omfanget. Har man godt grunnlagsmateriale og det ikke er så mye som skal modelleres osv, kan det gå relativt raskt å sette sammen noe...:)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENRK hadde vært fint å få i simmen. Alle som opererer i GA miljøet kjenner nok til flyplassen og Norrønafly som har sin base der. Selve runwayen, taxebaner og aprons er jo på plass fra før og jeg tror disse er gode nok. Trenger jo egentlig bare de riktige bygningene og litt «clutter» her og der så vil nok flyplassen fremstå godt i msfs. Legg ut bildene så kan vi se hva vi kan få til

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
13 timer siden skrev Henrik Isaksen:

mener Rakkestad har det fremdeles

Det stemmer, Henrik. Gulmerking på rwy og hvit merking på twy samt gule holding points ca halvveis inn på entry twy.

Endret av Dag Baardsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygningene er stort sett ferdige. Trenger bare litt justeringer. Holder nå på med selve flyplass dataene som runway, taxebaner og parkering. Må gjøre dette på noen få ledige timer her og der, men nærmer meg et produkt som kan deles. Takker så langt alle som har bidratt med bilder og info. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål: Det gjelder bygningen ved drivstofftankene. På noen bilder vises dette som en fast bygning, men andre bilder ser det ut som et partytelt. Hvordan skal denne bygningen se ut, og hvilken funksjon har den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er versjon 1.0 lagt ut på flightsim.to, klar for nedlastning. Nå er det opp til dere å gi meg tilbakemelding på hva som må endres, jeg er åpen for kritikk. På samme måte som dere ønsker jeg et så godt produkt som mulig, men jeg klarer ikke å trylle. Håper ENRK faller i god smak. Jeg vet det er noe som må endres og håper jeg får gjort dette snart.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Jan R. Storelvmo:

Jeg ville lagt inn nytt satelitt foto for flyplassen. Det hadde løftet den mange hakk. 

Helt enig. Nytt satelitt foto hadde gjort mye. Vi får se hva senere versjoner vil bringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går inn på Google Maps og søker opp Rakkestad flyplass så finnes det en god del bilder der som kan brukes som referansebilder. Spesielt smådetaljer som benker, biler, gravemaskiner og slikt som virkelig setter prikken over i'en når det gjelder scenery utvikling. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...