Gå til innhold

Gratulerer til 90åring


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
34 minutter siden skrev Arne Lockert:

Enig med deg, Ernst. Har flydd med alle modellene til Widerøe fra Otter, Twin Otter, Dash 7 og 8. Dash 7 er helt klart det mest behagelige flyet jeg har flydd med, etter B787 og A330. Happy Birthday!

Jeg mener, det er et sorgens kapitel, at det ikke er lansert. Dash 8. i alle sine utgaver, til Microsoft Flight Simulator 2020. Jeg synes at det ikke er noe, følelse over flygningen, da spesielt Norge, da vi ikke har de maskinene og velge mellom. Det forundrer meg at ikke de er lansert, men ok, får håpe de kommer til.  Microsoft Flight Simulator 2024.🥲

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
13 minutter siden skrev Robert Hulthin:

Hei Robert.!

Jeg har lest den. Kanskje ikke så oppmuntrende lesning, for oss som venter på en DHC-8 maskin. Men håper på at det lar seg gjøre til.  Microsoft Flight Simulator 2024.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt og se at du fortsatt holder koken til de grader, Ernie ☺️ Virkelig noe annet nå enn for mange år siden når søndagsklubben styrte på med grafikk osv, men må sies at det var gode tider (kom over noen gamle bilder fra en god gammel møljeflygning der hele gjengen hadde egen kvikk-lunsj repaint, og det er gode minner å se tilbake på). 👍

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 time siden skrev Benjamin Hennes:

Kjekt og se at du fortsatt holder koken til de grader, Ernie ☺️ Virkelig noe annet nå enn for mange år siden når søndagsklubben styrte på med grafikk osv, men må sies at det var gode tider (kom over noen gamle bilder fra en god gammel møljeflygning der hele gjengen hadde egen kvikk-lunsj repaint, og det er gode minner å se tilbake på). 👍

Takk for sist Benny, og velkommen «tilbake».  Ja det er noen hyggelige minner fra møljeflyvningene i «søndagsklubben», og selv om dagens flysimulering er kommet veldig mye lenger i grafikk og realisme, så holder jeg FSX-perioden som høydepunktet.  Det var jo langt mer sosialt den gangen, og mange møttes nesten daglig til flyprat og online flyvning, mens hobbyen praktiseres i dag mer «isolert» og nesten ingen møtes til multiplayer .  Litt rart egentlig, for aldri har det vært større interesse for FS.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...