Gå til innhold

Aerosoft ENGM fremskritt


MagTvei

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
51 minutter siden skrev Dag Baardsen:

Himmel!

Artig den Norse-hangaren - kanskje ikke helt tilsiktet på videoen :)

Men - dette blir bra, spørs om ikke Aerosoft-ENGM blir neste på kjøpslista, ja. Til og med tog!

JA, man må vel frem med fingeren, å få trykt på delete knappen, i morgen.👍👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motsatt her. 50fps ish med ORBX og godt opp mot 70fps med Aerosoft.
Du kan også skru ned på detaljer i Aerosoft One. Anbefaler å fjerne passasjerer i terminalen om man ikke bryr seg om slikt og eventuelt kutte ned på road trafficen.

Og detaljen du får med Aerosoft er VANVITTIG, by far det mest detaljerte sceneriet jeg har sett i simmen i sin skala. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som har en kraftig hump på 19L? Min første tur gikk til helvete - airborn lenge før jeg nådde VR med påfølgende krasj 🤣

Utover det så er Aerosoft ENGM hel fantastisk! Bedre flyt enn Orbx og mange flere detaljer. 

Viste seg at Finn hadde lagt igjen en liten fartsdump. Bruker Addon Linker og fjernet Orbx ENGM via den, men av en eller annen grunn lå det en "symbolic link" som Addon Linker ikke fjernet. (sikkert fra den siste oppdateringen som kom forleden)

 

Endret av Ole-Chr Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært imponert over denne! Detaljnivået er fantastisk, og spesielt bakketeksturene og markeringene står seg ut her. Fikk merkbart bedre ytelse ved å deaktivere passasjerer i terminalene, og ellers er ytelsen vanvittig god. Utrolig hvordan Jo Erlend klarer å pakke så mye detaljer og godt arbeid inn i bare litt over 3GB :D 

Endret av Tobias Nome
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...