Sauron Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 (endret) Sukk....er det noen som har problemer med real time weather etter siste oppdatering av simmen? Nå starter alle turene opp med sol og skyfri himmel. En god stund etter oppstart og midt i flyturen kan det "reelle været" komme. Dette har fungert bra tidligere men er nå f*** up igjen! Endret 6. februar 2023 av Sauron Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 (endret) Har skjedd hos meg også av og til.. Endret 6. februar 2023 av Siggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Samme her. Er nok en bug en eller annen plass i siste update. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 6. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2023 Pokker så irriterende at ting som fikses kommer tilbake igjen!! Har det samme problemet med en programvare på jobb hvor det konstant er en eller annen viktig funksjon som blir ødelagt for hver oppdatering noe fikses. En evig runddans....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 Har oppdaget dette. Har derfor gått over til å bruke Xenviro for vær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 6. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2023 2 timer siden skrev Stian Rolandsen: Har oppdaget dette. Har derfor gått over til å bruke Xenviro for vær. Kan den benyttes for FS2020? Trodde den var for X-plane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 6. februar 2023 Del Skrevet 6. februar 2023 32 minutter siden skrev Sauron: Kan den benyttes for FS2020? Trodde den var for X-plane? De har sluppet en for MSFS: https://store.thresholdx.net/collections/plugins/products/xenviro-2020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 7. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 7. februar 2023 Absolutt ingen problemer med real time weather, hverken igår eller idag. Har kun fløyet i Skandinavia, da. Har opplevd svært lite problemer med MSFS real time weather siden slippet av simulatoren, annet enn en noe usakelig turbulens på final og voldsomme dropp midtveis over Atlanterhavet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 7. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2023 Til meg ser det ut til at vinden er ok fra start, men tar ca 10 min før skyer og trykk kommer. Faens greier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 7. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2023 Den 6.2.2023 klokken 22.50 skrev Stian Rolandsen: De har sluppet en for MSFS: https://store.thresholdx.net/collections/plugins/products/xenviro-2020 Mener du det er verd pengene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Se denn før du bestemmer deg: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 25. februar 2023 Del Skrevet 25. februar 2023 Da jeg livnærte meg som programmerer og systemutvikler, sa vi alltid: Feil rettet. Ny feil kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.