Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 12. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 12. november 2022 Da har dem endelig klart å få det til. Remove ice from water. 👍😇 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 12. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 12. november 2022 Ser lovende ut dette ja 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Er det noen her som kan bekrefte at dersom man setter "full vinter" så er fjorder osv. isfrie, eksempelvis Tromsø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2022 Ser veldig bra tok en tur til Tromsø og lagde litt vinterstemning med - 22 Så da får du dømme selv 😉 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Ser jo meget bra ut...:D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2022 Du verden, nesten som real . Forresten, hva synes du om helikopteret ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 2 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt: Du verden, nesten som real . Forresten, hva synes du om helikopteret ?? Bell 407 har alt for mye bugs til at jeg gidder å fly det. Cabrien er uten tvil det beste helikopteret. Er en solid start med helikopter støtten, men vi er ikke helt på XP12 eller DCS nivå enda. Alt for stabilt samt at cyclic har alt for lav sensitivitet samt en rekke andre småting. Et par oppdateringer til så kanskje. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2022 Sitat Alt for stabilt samt at cyclic har alt for lav sensitivitet samt en rekke andre småting. Et par oppdateringer til så kanskje. Okei takk, da er det ikke bare hos meg, begynte å fikle med sensitivitet og greier, og fant ingen balanse som jeg ble fornøyd med. Har bare DCS å sammenligne med, og fant begge helikopterne ubrukelige for min del ....... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2022 Veldig tricky på hover ,ren flight gikk greit nok 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Den 12.11.2022 klokken 1.25 skrev Steinar Bakke.: Da har dem endelig klart å få det til. Remove ice from water. 👍😇 Jaggu. Da kan man ta seg et bad i Geitvågen på vinterstid uten å hugge is, også nå! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 Den 12.11.2022 klokken 1.25 skrev Steinar Bakke.: Da har dem endelig klart å få det til. Remove ice from water. 👍😇 Nei det har dem ikke. det ligger ikke is over vannet når du velger vær selv. Går du til LiveWeather er det is overalt.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 Den 14.11.2022 klokken 18.35 skrev Robert Hulthin: Veldig tricky på hover ,ren flight gikk greit nok Helikopter krever en del trening, spesielt hover. I tillegg må du skjønne hvordan aerodynamikk etc fungerer på et helikopter. Ellers må du ha helikopter kontrollere om du skal få skikkelig utbytte. En enkel joystick i plast fungerer ikke optimalt. De beste simulatorene for helikopter per dags dato er uten tvil XP12 og DCS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 Den 14.11.2022 klokken 17.06 skrev Ernst K.Furuhatt: Okei takk, da er det ikke bare hos meg, begynte å fikle med sensitivitet og greier, og fant ingen balanse som jeg ble fornøyd med. Har bare DCS å sammenligne med, og fant begge helikopterne ubrukelige for min del ....... Aerodynamikken for helikopter trenger nok litt justeringer her og der i MSFS, men det er en solid start det dem har fått til så langt. I tillegg er det en del bugs på de helikoptrene som fulgte med Anniversary Edition, spesielt B407 som er mer eller mindre ubrukelig. Om du har lyst å fly en skikkelig B407 så kan jeg anbefale Dreamfoil B407 til XP11/12. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 (endret) Er på beta versjonen til MSFS, og får snø på alt av rulle- og taxebaner, og alt hav i Norge er isbelagt. Hvordan får man fjernet dette? Antar det kanskje krever noe i devmode? Bruker live weather Endret 5. januar 2023 av Henrik Isaksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 Du må nok sette været selv for å bli kvitt fjordisen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) Dette er i beta'n Endret 6. januar 2023 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.