Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. april 2022 Premium Medlem Del Skrevet 3. april 2022 Wing42 Boeing 247D, en svært interessant modell for oss nostalgikere, men også krevende med høy realismefaktor. Fikk startet spetakkelet og kom meg velberget i lufta, men her begynte utfordringene. Kunne ikke for mitt bare liv få opp understellet, og motoreffekten dabbet av. Kunne nyte utsikten i en stakket stund, fant ut av trimming og fikk kjent på den gode flyfeelingen, men så begynte det å gå nedover. Nådde ikke tilbake til flyplassen, og havnet i et hageparty, hvor jeg ikke var særlig velkommen. Må nok lese flight manual en gang til 😏 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Ingen grillpølse på deg mao? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. april 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. april 2022 Sitat Ingen grillpølse på deg mao He he neida, æ ble kjeppjaget derfra, og truet med saksøking for ødelagt hekk ......😳 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Derfor Nord-Norge og Alaska er stedene å fly, langt mellom bakhagene å nødlande i. 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Dette er ekte bushflyging! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 Wing42 B247D er så bra, og det er så utrolig mye å lære🤓 Her blir det nok nesten bare den maskinen en lang stund fremover. Manual må leses! Veldig interessant å lese om utviklingen av den: https://wing42.com/dev-blog-16-flying-the-beam/?v=c2f3f489a005 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Magnussen Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 Uhm... Hvilken simulator er dette? Jeg mener, du kræsjet og det er damage-modelling og greier..?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 (endret) Det er nok MSFS2020, hvis man aktiverer Developer mode, stopper ikke simmen ved krasj. Men det er ikke noen deformasjon av flyene, bare på 3.parts modeller evt. Endret 4. april 2022 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. april 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. april 2022 Sitat Uhm... Hvilken simulator er dette? Jeg mener, du kræsjet og det er damage-modelling og greier..?!? Sitat hvis man aktiverer Developer mode, stopper ikke simmen ved krasj. Men det er ikke noen deformasjon av flyene, bare på 3.parts modeller evt. Det er MSFS2020, og jeg har ikke aktivert krasj i simmen. Likevel kan enkelte fly "krasje", men de flyr ikke videre, bare stopper opp. Denne B247D stopper opp, men jeg ser at propeller er bøyd, så den har tydeligvis innebygget en slags krasj-mod (?). Har ikke hatt tid til å sette meg skikkelig inn i modellen enda, den krever grundig gjennomgang av "flight manual", og er ikke ulik A2A Accu-sim, som lever et uavhengig liv "utenfor" simmen 🤩 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.