Gå til innhold

Very slow and very low


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Wing42 Boeing 247D, en svært interessant modell for oss nostalgikere,  men også krevende med høy realismefaktor.  Fikk startet spetakkelet og kom meg velberget i lufta,  men her begynte utfordringene.  Kunne ikke for mitt bare liv få opp understellet, og motoreffekten dabbet av.  Kunne nyte utsikten i en stakket stund,  fant ut av trimming og fikk kjent på den gode flyfeelingen,  men så begynte det å gå nedover.  Nådde ikke tilbake til flyplassen, og havnet i et hageparty,  hvor jeg ikke var særlig velkommen.  Må nok lese flight manual en gang til  😏

bo1.jpg

bo2.jpg

bo3.jpg

bo4.jpg

bo5.jpg

bo6.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Uhm... Hvilken simulator er dette? Jeg mener, du kræsjet og det er damage-modelling og greier..?!?

Sitat

 hvis man aktiverer Developer mode, stopper ikke simmen ved krasj. Men det er ikke noen deformasjon av flyene, bare på 3.parts modeller evt.

Det er MSFS2020,  og jeg har ikke aktivert krasj i simmen.  Likevel kan enkelte fly "krasje",  men de flyr ikke videre,  bare stopper opp.  Denne B247D stopper opp,  men jeg ser at propeller er bøyd,  så den har tydeligvis innebygget en slags krasj-mod (?).  Har ikke hatt tid til å sette meg skikkelig inn i modellen enda,  den krever grundig gjennomgang av "flight manual",  og er ikke ulik A2A Accu-sim,  som lever et uavhengig liv "utenfor" simmen  🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...